Car Kit BluetoothŽ Portable HKW-700

Hungarian translation: HKW-700 hordozható Bluetooth autós készlet

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Car Kit BluetoothŽ Portable HKW-700
Hungarian translation:HKW-700 hordozható Bluetooth autós készlet
Entered by: fellner

21:28 Apr 12, 2005
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Telecom(munications) / Mobile phone
English term or phrase: Car Kit BluetoothŽ Portable HKW-700
Mobiltelefon leírásában, vessző nélkül, egybeírva. Hmm...
A Car Kit lehet autós készlet? Hordozható HKW-700? Van ötletetek?
Csaba Burillak
HKW-700 hordozható Bluetooth autós készlet
Explanation:
Magyarázat: lásd link... :)
Selected response from:

fellner
Hungary
Grading comment
Valóban autós készletnek szokták hívni. Köszönöm.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5HKW-700 hordozható Bluetooth autós készlet
fellner
4 -1HKW-700 hordozható gépkocsi kihangosító szett/készlet
Andrea Szabados


Discussion entries: 3





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
car kit bluetoothŽ portable hkw-700
HKW-700 hordozható Bluetooth autós készlet


Explanation:
Magyarázat: lásd link... :)


    Reference: http://communications.siemens.com/cds/frontdoor/0,2241,hu_hu...
fellner
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Valóban autós készletnek szokták hívni. Köszönöm.

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
car kit bluetoothŽ portable hkw-700
HKW-700 hordozható gépkocsi kihangosító szett/készlet


Explanation:
Konkrétan a T-Mobile gépkocsi kihangosító szettnek nevezi a Car kitet. Ha rákeresel a Google-on, elég sok viszonteladó oldala megjelenik, akik ilyet forgalmaznak/beszerelnek.

Kicsit magyartalan, de ez van ;-)

Egyébként a Google a hkw 600-ra is ad találatokat, ugyanilyen kihangosító megnevezéssel.

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2005-04-12 21:37:18 GMT)
--------------------------------------------------

Igaz, a Bluetooth kimaradt a megnevezésből.

Andrea Szabados
Specializes in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Zoltán Medgyesi: Csúnya. A gépkocsit nem szokás kihangosítani. Vagy igen? :-)
9 hrs
  -> Ha úgy vesszük, a car kit meg "autó készlet", mégsem autókból áll a szett :-) Ha egyszer így használják a mobilnyelvezetben...




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search