emission-control

Hungarian translation: az emisszió (szennyezőanyag-kibocsátás) szabályozása

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:emission-control
Hungarian translation:az emisszió (szennyezőanyag-kibocsátás) szabályozása
Entered by: ibookg4

15:25 Aug 13, 2005
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Transport / Transportation / Shipping
English term or phrase: emission-control
kamionokról van szó: hogy mondják ezt precízen magyarul? (kibocsátás-ellenőrzés??? háááát....)
ibookg4
az emisszió (szennyezőanyag-kibocsátás) szabályozása
Explanation:
Mivel a tervezőnek sokmindenre kell optimalizálnia, nem mondhatja, hogy minimálisra szorította a szennyezőanyag-kibocsátást, de az egyéb paraméterek függvényében - az égési folyamat finom változtatásával és egyéb eszközökkel - szabályozza a kibocsátási szintet.
Selected response from:

Hungi (X)
Grading comment
Köszönöm!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2az emisszió (szennyezőanyag-kibocsátás) szabályozása
Hungi (X)
5légszennyeződési előírás
juvera
4emisszió-szabályozás / kibocsájtás-szabályozás
Robert Horvath


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
légszennyeződési előírás


Explanation:
emission control system - légszennyeződés-csökkentő berendezés

juvera
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 42

19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
az emisszió (szennyezőanyag-kibocsátás) szabályozása


Explanation:
Mivel a tervezőnek sokmindenre kell optimalizálnia, nem mondhatja, hogy minimálisra szorította a szennyezőanyag-kibocsátást, de az egyéb paraméterek függvényében - az égési folyamat finom változtatásával és egyéb eszközökkel - szabályozza a kibocsátási szintet.

Hungi (X)
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 24
Grading comment
Köszönöm!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Electra
2 hrs

agree  Péter Tófalvi
5 hrs

21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
emisszió-szabályozás / kibocsájtás-szabályozás


Explanation:
Mint fogalom vagy a járművek ehhez szükséges rendszere.

--------------------------------------------------
Note added at 22 mins (2005-08-13 15:47:20 GMT)
--------------------------------------------------

ld. katalizátor, motorvezérlés

Robert Horvath
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search