construction truck

Hungarian translation: dömper

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:construction truck
Hungarian translation:dömper
Entered by: Habib Mahammed

10:01 Nov 19, 2005
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Transport / Transportation / Shipping
English term or phrase: construction truck
Játékról van szó. Köszönöm.
Habib Mahammed
Hungary
dömper
Explanation:
az Országh szótar szerint ez lehet angolul dumper, dump-truck, discharging lorry/truck.
használják a játékok esetében bármilyen építkezési teherjárműre
Selected response from:

Erika Vizkeleti
Grading comment
Köszönöm a Hungi-nak a gyors segítségét de, szerintem, a billenős plató csak része a construction truck fogalomnak. A dömper jobban fedi azt. Köszönöm mindenkinek a segítséget
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3dömper
Erika Vizkeleti
3billenőplatós teherautó
Hungi (X)


Discussion entries: 3





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
billenőplatós teherautó


Explanation:
Az építkezéseknél jellemzően használt tehergépkocsi.

Hungi (X)
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Eva Ballentine (X): A billenőplatós tehereautó csak az egyik fajta construction truck. Van még teherautóra szerelt betonkeverő, markoló, emelő, stb. Ezek is construction truck-ok.
5 hrs
  -> Teljesen igazad van, és Attilának is. Látni kellen, hogy mi ez a játék.

6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
dömper


Explanation:
az Országh szótar szerint ez lehet angolul dumper, dump-truck, discharging lorry/truck.
használják a játékok esetében bármilyen építkezési teherjárműre

Erika Vizkeleti
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Köszönöm a Hungi-nak a gyors segítségét de, szerintem, a billenős plató csak része a construction truck fogalomnak. A dömper jobban fedi azt. Köszönöm mindenkinek a segítséget




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search