Approach Pallet

Hungarian translation: raklapok kezelése

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Approach Pallet
Hungarian translation:raklapok kezelése
Entered by: Sarah Agoston

06:04 Jun 25, 2011
English to Hungarian translations [PRO]
Bus/Financial - Transport / Transportation / Shipping / árukigyűjtés (case picking)
English term or phrase: Approach Pallet
nincs szövegösszefüggésben vagy mondatban.
tippem: raklapok kezelése
Sarah Agoston
Hungary
raklapok kezelése
Explanation:
Szövegösszefüggés vagy mondat hiányában komissiózásnál megfelel. Egyébként raklap megközelítés a jelentése:
„2. Approach pallet with forks at correct height to enter pallet. As forks enter pallet, shift into reverse direction.”


--------------------------------------------------
Note added at 2 óra (2011-06-25 08:29:06 GMT)
--------------------------------------------------

„Másként: a komissiózás (árugyűjtés) az áruk előre megadott megrendelések szerinti kigyűjtését és összeválogatását megvalósító folyamat, amely a megrendelés átvételével kezdődik, s a kigyűjtött áruk rendelésenkénti összeállításával fejeződik be.”
http://www.sze.hu/~hirko/web/Log2_csakvizsga/Komissiozas.doc
Selected response from:

Attila Széphegyi
Hungary
Grading comment
köszönöm.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5pallet megközelítési/kiválasztási művelet
juvera
4 +1raklapok kezelése
Attila Széphegyi
5beérkező raklap
Andras Szekany


Discussion entries: 1





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
approach pallet
beérkező raklap


Explanation:
-

Andras Szekany
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 32

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
approach pallet
raklapok kezelése


Explanation:
Szövegösszefüggés vagy mondat hiányában komissiózásnál megfelel. Egyébként raklap megközelítés a jelentése:
„2. Approach pallet with forks at correct height to enter pallet. As forks enter pallet, shift into reverse direction.”


--------------------------------------------------
Note added at 2 óra (2011-06-25 08:29:06 GMT)
--------------------------------------------------

„Másként: a komissiózás (árugyűjtés) az áruk előre megadott megrendelések szerinti kigyűjtését és összeválogatását megvalósító folyamat, amely a megrendelés átvételével kezdődik, s a kigyűjtött áruk rendelésenkénti összeállításával fejeződik be.”
http://www.sze.hu/~hirko/web/Log2_csakvizsga/Komissiozas.doc



    Reference: http://www.tpub.com/content/constructionforklifts/TM-10-3930...
Attila Széphegyi
Hungary
Works in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 32
Grading comment
köszönöm.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Attila Bielik: raklapos kezelés
4 hrs
  -> Egyetértek.

neutral  juvera: Ez túl általános./ A lérdés "approach pallet", amely a raklap kezelésnek csak egy kis része.
12 hrs
  -> A kérdés sem konkrétabb. "Egyébként raklap megközelítés a jelentése:", amit volt kedves átvenni.//Ezt eddig is tudtuk.

14 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
approach pallet
pallet megközelítési/kiválasztási művelet


Explanation:
A gépesített rakodás egyik (harmadik) fázisa.

Itt a robotikus rakodás hét fázisában előforduló hibákról ír, de egyúttal segít a kérdésben szereplő kifejezés értelmezésében is.

The approach pallet step involves the forklift moving toward a pallet and inserting its tines into the pallet slots. (3.3.4.)

Summary of potential errors in robotic forklift field operations
There are a number of distinct errors that could occur during each of the seven functional steps.

Functional Step (FS):
1. Summon
2. Approach truck
3. Approach pallet
Errors: -Forklift detects wrong pallet
-Forklift detects non-pallet-Forklift cannot detect pallet slots
-Forklift path blocked
-Mechanical failurePick up pallet
-Forklift cannot find pallet slots
4. Pick up pallet,
5. Transport pallet,
6. Unload pallet,
7. Withdraw
www.dtic.mil/cgi-bin/GetTRDoc?Location=U2&doc=GetTRDoc...
page 56 (doc. page 54)

Csak az approach pallet lépés közben előforduló hibákat részleteztem, de a weboldalon a többi is megtalálható.



juvera
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 42

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Attila Széphegyi: "Egyébként raklap megközelítés a jelentése:"
9 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search