cage marshalling area

Hungarian translation: állványos polcrendező terület

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:cage marshalling area
Hungarian translation:állványos polcrendező terület
Entered by: JANOS SAMU

18:19 Apr 7, 2013
English to Hungarian translations [PRO]
Bus/Financial - Transport / Transportation / Shipping / egy áruház takarítási szabályzata
English term or phrase: cage marshalling area
Machine scrub cage marshalling area(s) (or flood wash - if poor surface quality, but with adequate drainage)
Sarah Agoston
Hungary
állványos polcrendező terület
Explanation:
A nagyobb szupermarketekben a polcok feltöltése nem az eladótérben történik, hanem az állványos polcokat (amelyek kerekeken gurulnak) kitolják a rendezőtérbe (itt a marshalling rendezőt jelent ugyanúgy mint a marshalling yard esetében) és ott töltik fel áruval és rendezik el rajta az árut. Utána, amikor kész vannak, betolják az egészet az eladótérbe. Ez a külső terület az állványos polcrendező.
Selected response from:

JANOS SAMU
United States
Grading comment
köszönöm
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5állványos polcrendező terület
JANOS SAMU
4 -1elrzárt, felügyelt terület
Andras Szekany


Discussion entries: 5





  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
elrzárt, felügyelt terület


Explanation:
-

Andras Szekany
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 32

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  JANOS SAMU: Tévedsz András. Marshalling valóben lehet felügyelet végzése, de itt nem az.
5 hrs

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
állványos polcrendező terület


Explanation:
A nagyobb szupermarketekben a polcok feltöltése nem az eladótérben történik, hanem az állványos polcokat (amelyek kerekeken gurulnak) kitolják a rendezőtérbe (itt a marshalling rendezőt jelent ugyanúgy mint a marshalling yard esetében) és ott töltik fel áruval és rendezik el rajta az árut. Utána, amikor kész vannak, betolják az egészet az eladótérbe. Ez a külső terület az állványos polcrendező.

JANOS SAMU
United States
PRO pts in category: 91
Grading comment
köszönöm




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search