alert ownership

Hungarian translation: figyelmeztetés kibocsátójának illetékessége

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:alert ownership
Hungarian translation:figyelmeztetés kibocsátójának illetékessége
Entered by: Péter Tófalvi

13:52 May 19, 2019
English to Hungarian translations [PRO]
Bus/Financial - Transport / Transportation / Shipping / beszállítói portál
English term or phrase: alert ownership
„Cannot create alert definition without alert ownership IDs”
„::Record Alert Ownership Creation failed”
„Alert Ownership download failed: {0.”
„could not print alert ownership to file”
„Import REL Alert Ownerships could not load.”
„No alert ownership to export.”
stb.
Sehol egy definíció.

„Értem én a viccet, csak nem szeretem.” - száll a klasszikussá vált ige.

A szoftver riasztásokat küld, mely riasztásokat valakinek előtte létre kell hoznia. Ő a tulajdonos.
Az „alert ownership” meg a riasztással kapcsolatos tulajdonjog, de ez olyan csúnyán hangzik.
Péter Tófalvi
Hungary
figyelmeztetés kibocsájtójának illetékessége
Explanation:
Én azért nem használnám a riasztást, mert az inkább az alarmnak felel meg és sok számítógépprogramban van alarm is meg alert is. A következő két angol mondatból viszont kiderül, hogy ki is az owner: az aki a figyelmzetetést kibocsátotta. Például egy előfizetéses rendszereket kezelő programnál az akinek termékére, szolgáltatására vonatkozó előfizetés megújítási határideje közeleg. Egy szállításnál például az útvonaltól és a szállítmánytól függően a felhívás tárgyától függően változhat a kibocsájtó, ezért van ownership change.

Starting in Tableau Server 2018.3, alert owners will be automatically notified when an alert fails ten times. Administrators can customize when alert owners receive notifications. Administrators can configure Users will not be notified for alerts that failed prior to upgrading to Tableau Server 2018.1.
Selected response from:

JANOS SAMU
United States
Grading comment
Köszönöm kyanzesnek is, mert azért ő volt itt a trigger!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2figyelmeztetés kibocsájtójának illetékessége
JANOS SAMU
3 +2riasztási illetékesség
kyanzes


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
riasztási illetékesség


Explanation:
Igen, a "tulajdonjog" nem hangzik valami jól. Az "illetékesség" szerintem kifejezi a szülséges viszonyt. És akkor lehet "illetékességi azonosító" illetve "illetékességi bejegyzés" stb. Szerintem.

kyanzes
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andras Szekany
4 hrs

agree  hollowman2
1 day 14 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
figyelmeztetés kibocsájtójának illetékessége


Explanation:
Én azért nem használnám a riasztást, mert az inkább az alarmnak felel meg és sok számítógépprogramban van alarm is meg alert is. A következő két angol mondatból viszont kiderül, hogy ki is az owner: az aki a figyelmzetetést kibocsátotta. Például egy előfizetéses rendszereket kezelő programnál az akinek termékére, szolgáltatására vonatkozó előfizetés megújítási határideje közeleg. Egy szállításnál például az útvonaltól és a szállítmánytól függően a felhívás tárgyától függően változhat a kibocsájtó, ezért van ownership change.

Starting in Tableau Server 2018.3, alert owners will be automatically notified when an alert fails ten times. Administrators can customize when alert owners receive notifications. Administrators can configure Users will not be notified for alerts that failed prior to upgrading to Tableau Server 2018.1.


    https://onlinehelp.tableau.com/current/server/en-us/data_alerts_admin.htm
JANOS SAMU
United States
PRO pts in category: 91
Grading comment
Köszönöm kyanzesnek is, mert azért ő volt itt a trigger!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Erzsébet Czopyk: kibocsátójának, j nélkül (János, őszintén: ezt én is mindig elrontom, mert még én is j-vel tanultam)
2 hrs
  -> Köszönöm. Igaz, valóban csak kibocsátójának; azt hittem, hogy választható és elmulasztottam megnézni a helyesírási szótárban

agree  Iosif JUHASZ
2 hrs
  -> Köszönöm




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search