Sell Through

Hungarian translation: továbbértékesített hányad

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Sell Through
Hungarian translation:továbbértékesített hányad
Entered by: Péter Tófalvi

12:01 May 22, 2019
English to Hungarian translations [PRO]
Bus/Financial - Transport / Transportation / Shipping / beszállítói portál
English term or phrase: Sell Through
Van:
- Sell - Eladás
- Sell in - Cégcsoporton belüli eladás lehet?
- Sell out - Kiárusítás vagy cégcsoporton kívüli eladás lehet?
- Sell Through

A kérdezett kifejezés a szövegemben csak 1× fordul elő.

Tipp: Kereszteladás (bármi legyen is ez)
Péter Tófalvi
Hungary
továbbértékesített hányad
Explanation:
a wikipédia sellthrough definíciója szerint
Selected response from:

Andras Szekany
Hungary
Grading comment
Köszönöm!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5az összes eladás más által értékesített mennyisége százalékban
JANOS SAMU
5továbbértékesített hányad
Andras Szekany


Discussion entries: 3





  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
sell through
továbbértékesített hányad


Explanation:
a wikipédia sellthrough definíciója szerint

Andras Szekany
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 32
Grading comment
Köszönöm!

1 day 21 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
sell through
az összes eladás más által értékesített mennyisége százalékban


Explanation:
Itt a through az általnak felel meg. Tehát a vállalkozó vagy cég saját maga is értékesíti ugyanazt az árut, amelyet kiad másnak értékesítésre. Havonta megállapítják, hogy az összes eladott mennyiségnek hány százalékát adta el más értékesítő.

JANOS SAMU
United States
PRO pts in category: 91




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search