Looks like you’re head over heels...

Latvian translation: \"[produkts] apgriezīs jūsu pasauli kājām gaisā\"

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Looks like you’re head over heels...
Latvian translation:\"[produkts] apgriezīs jūsu pasauli kājām gaisā\"
Entered by: Uldis Liepkalns

09:36 Sep 12, 2006
English to Latvian translations [PRO]
Advertising / Public Relations
English term or phrase: Looks like you’re head over heels...
http://www.worldwidewords.org/qa/qa-hea3.htm

Reklāmas klipā puisis ar savu suni abi no sajūsmas tiešām staigā uz rokām (bet nemet kūleņus, tādēļ "mest kūleņus no sajūsmas" neder). Man nekas labāks par "staigāt uz rokām no prieka" prātā nenāk...

Un klients īpaši prasa, lai tulkojumā nebūtu minēta mīlestība...
Uldis Liepkalns
Latvia
"[produkts] apgriezīs jūsu pasauli kājām gaisā"
Explanation:
Valteram jau bija pāris jauki varianti, varbūt arī šis noderēs.
Selected response from:

Austra Muizniece
Latvia
Grading comment
Paldies, Austra, ģeniāli!!! Paldies arī Valteram!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4"[produkts] apgriezīs jūsu pasauli kājām gaisā"
Austra Muizniece
4aiz prieka sildīt pēdas saules staros
Valters Feists


Discussion entries: 2





  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
looks like you’re head over heels...
aiz prieka sildīt pēdas saules staros


Explanation:
Droši vien kaut kas tāds -
"kad nopirksit mūsu lielisko "ABCDE", aiz prieka sildīsit pēdas saules staros!".

(P.S. Sauli nav aizliegts pieminēt?)

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2006-09-12 10:52:53 GMT)
--------------------------------------------------

"Aiz sajūsmas* nēsāsit pats sevi uz rokām" (septiņi vārdi, oriģinālā sešarpus vārdi).

* Vai arī - sajūsmā, aiz prieka, apmierinājuma, patikas, laimes.

"No priekiem iemācīsities staigāt uz rokām";
"No priekiem staigāsit uz rokām" (pieci vārdi)
- ja nekas cits nesanāk, tad var arī burtiski aprakstīt redzamo ainu.

Vēl.
"Tāds prieks, ka viss būs kājām gaisā."
"No prieka viss būs kājām gaisā."

P.S. Un kāda noskaņa tiek rādīta - saulaini jautra vai solīdi stilīga, "vēsa"?

Valters Feists
Latvia
Specializes in field
Native speaker of: Latvian

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
looks like you’re head over heels...
"[produkts] apgriezīs jūsu pasauli kājām gaisā"


Explanation:
Valteram jau bija pāris jauki varianti, varbūt arī šis noderēs.

Austra Muizniece
Latvia
Specializes in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 4
1 corroborated select project
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?
Grading comment
Paldies, Austra, ģeniāli!!! Paldies arī Valteram!
Notes to answerer
Asker: Paldies, Austra, ģeniāli!





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search