split-pin crankshaft

Latvian translation: tā saucamā šķeltās tapas kloķvāpsta

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:split-pin crankshaft
Latvian translation:tā saucamā šķeltās tapas kloķvāpsta
Entered by: Ieva_Kupruka

19:35 Nov 25, 2006
English to Latvian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / automotive
English term or phrase: split-pin crankshaft
kāda kloķvārpsta?
Ieva_Kupruka
United Kingdom
tā saucamo šķeltās tapas kloķvāpstu
Explanation:
ar škēlto tapu tieša sakara tai nav un arī nekādi škeltas tapas stiprinājumi tur nav.
tur runa ir par kloķvārpstas profilu un leņķiem, kas nodrošina motora vienmērīgāku darbību.

Nezinu, ka latviki sauca, bet wikipedia var izlasīt, kas tas ir un arī bildē var apskatīt šeit:http://www.elotherm.de/englisch/html/harten.html

tur var redzēt, ka vāpsta izskatās varen trausla to pašu lenķu dēļ
. varbūt tādēl tas split tur parādās. lai slodzi turētu, tiek izmantoti īpaši materiāli.
Selected response from:

Freimanis
Grading comment
Paldies!
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3tā saucamo šķeltās tapas kloķvāpstu
Freimanis
3kloķvārpsta ar šķelto tapu
Uldis Liepkalns


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kloķvārpsta ar šķelto tapu


Explanation:
Tā ir tāda matadata, ko izbāž caur urbumu detaļā, lai to nofiksētu vai caur urbumiem divās detaļās, lai tās savienotu, šķeltos galus atloca, lai tapa neizkristu. Dažas vārdnīcas gan "tapas" vietā piedāvā "rēdzi", bet nedomāju, ka kāds šo versiju sapratīs (es noteikti nē).

Uldis Liepkalns
Latvia
Specializes in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 26

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Valters Feists: Ir labi, bet vārdnīcā "šķelttapa"; un "rēdze" pat labāk, jo "tapa" ne gluži asociējas ar kaut ko, ko varētu locīt.
17 mins
  -> OK, bet tulkojuma jēga ir lai lasītājs-speciālists varētu to saprast, pie katra otrā teikuma nemeklējot bilžu vārdnīcu (lai saprastu, kas ir "rēdze"...)

59 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
tā saucamo šķeltās tapas kloķvāpstu


Explanation:
ar škēlto tapu tieša sakara tai nav un arī nekādi škeltas tapas stiprinājumi tur nav.
tur runa ir par kloķvārpstas profilu un leņķiem, kas nodrošina motora vienmērīgāku darbību.

Nezinu, ka latviki sauca, bet wikipedia var izlasīt, kas tas ir un arī bildē var apskatīt šeit:http://www.elotherm.de/englisch/html/harten.html

tur var redzēt, ka vāpsta izskatās varen trausla to pašu lenķu dēļ
. varbūt tādēl tas split tur parādās. lai slodzi turētu, tiek izmantoti īpaši materiāli.


    Reference: http://www.elotherm.de/englisch/html/harten.html
Freimanis
Works in field
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 43
Grading comment
Paldies!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Valters Feists: Jeb "split propshaft", "divided propshaft"? Bet tad latviskojumā vajadzētu tikt vaļā no "šķelt[ās ]tapas".
7 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search