Greasyback shrimp

Latvian translation: taukmuguras garnele

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Greasyback shrimp
Latvian translation:taukmuguras garnele
Entered by: Ilze Paegle-Mkrtchyan

13:43 Dec 18, 2010
English to Latvian translations [PRO]
Science - Biology (-tech,-chem,micro-)
English term or phrase: Greasyback shrimp
Greasyback shrimp (Metapenaeus ensis)
Vents Villers
taukmuguras garnele
Explanation:
Tulkojums latviešu valodā laikam vēl neeksistē. Kā redzams attiecīgajā saitē, 'greasyback shrimp' sinonīms ir 'sand shrimp', taču, tulkojot šādi, varētu rasties nevajadzīgas problēmas. Par smilšu garneli bieži dēvē crangon crangon, kas faktiski būtu parastā garnele. Tātad laikam varam paši izdomāt, kā šo radījumu nosaukt. Manuprāt, 'taukmuguras garnele' skan labāk nekā 'spīdīgā garnele', turklāt tā tiešām izskatās tāda apetītelīgi tukla::))
Selected response from:

Ilze Paegle-Mkrtchyan
Grading comment
Tnx:)
Neesmu pārliecināts, ka preizākais tulkojums, bet man patīk:)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3smilšu garnele
VEIKMANE DAIGA
3taukmuguras garnele
Ilze Paegle-Mkrtchyan


  

Answers


58 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
greasyback shrimp
taukmuguras garnele


Explanation:
Tulkojums latviešu valodā laikam vēl neeksistē. Kā redzams attiecīgajā saitē, 'greasyback shrimp' sinonīms ir 'sand shrimp', taču, tulkojot šādi, varētu rasties nevajadzīgas problēmas. Par smilšu garneli bieži dēvē crangon crangon, kas faktiski būtu parastā garnele. Tātad laikam varam paši izdomāt, kā šo radījumu nosaukt. Manuprāt, 'taukmuguras garnele' skan labāk nekā 'spīdīgā garnele', turklāt tā tiešām izskatās tāda apetītelīgi tukla::))


    Reference: http://www.uniprot.org/taxonomy/32278
Ilze Paegle-Mkrtchyan
Works in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Tnx:)
Neesmu pārliecināts, ka preizākais tulkojums, bet man patīk:)

2 days 22 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
greasyback shrimp
smilšu garnele


Explanation:
Metapenaeus ensis (Greasyback shrimp) (Sand shrimp) - 03:48 - [ Tłumaczenie strony ] Scientific name, Metapenaeus ensis. Common name, Greasyback shrimp. Synonym, Sand shrimp.

Example sentence(s):
  • Sinonīms

    Reference: http://www.uniprot.org/taxonomy/32278
VEIKMANE DAIGA
Latvia
Native speaker of: Native in LatvianLatvian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search