redundant transfer switches

Latvian translation: rezerves pārslēgi / rezerves barošanas pārslēgi

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:redundant transfer switches
Latvian translation:rezerves pārslēgi / rezerves barošanas pārslēgi
Entered by: Biruta MARKO

16:28 Nov 4, 2012
English to Latvian translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Hardware / fimware
English term or phrase: redundant transfer switches
Workaround: Run the showplatform -v command periodically to obtain the status of the Frame fan tray and redundant transfer switches (RTS).
Biruta MARKO
rezerves pārslēgi / rezerves barošanas pārslēgi
Explanation:
Sakarīga konteksta pietrūkst, bet ar redundant elektronikā/automātikā parasti apzīmē rezerves/dublējošos elementus.

Savukārt "transfer switch", kā izskatās pēc multitran, ir vienkārši pārslēgi. Kuriem ir iespēja pārslēgties no viena režīma vai barošanas avota uz citu, bet nav ieslēgts/izslēgts pozīcijas.

Pie pieejamā (ierobežotā) konteksta tas ir viss, ar ko varu palīdzēt.
Selected response from:

Kaspars Gasuns
Latvia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3rezerves pārslēgi / rezerves barošanas pārslēgi
Kaspars Gasuns
2pārpalikuma novadīšanas slēdži
Aivars Zarins


  

Answers


10 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
pārpalikuma novadīšanas slēdži


Explanation:
Neko labāku nav izdevies atrast. Diskutējams.

Aivars Zarins
Latvia
Specializes in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 4

19 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
rezerves pārslēgi / rezerves barošanas pārslēgi


Explanation:
Sakarīga konteksta pietrūkst, bet ar redundant elektronikā/automātikā parasti apzīmē rezerves/dublējošos elementus.

Savukārt "transfer switch", kā izskatās pēc multitran, ir vienkārši pārslēgi. Kuriem ir iespēja pārslēgties no viena režīma vai barošanas avota uz citu, bet nav ieslēgts/izslēgts pozīcijas.

Pie pieejamā (ierobežotā) konteksta tas ir viss, ar ko varu palīdzēt.


    Reference: http://www.multitran.ru/c/m.exe?l1=1&l2=2&s=transfer+switch
Kaspars Gasuns
Latvia
Works in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Aigars Kalnins
19 days

agree  VEIKMANE DAIGA: http://www.fimasales.lv/Tikla-iekartas/Rezerves-barosanas-si...
279 days

agree  Dzintars Kurmis
286 days




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search