tanalising treatment plant

Latvian translation: iekārta koksnes apstrādei izmantojot augstspiediena impregnēšanas tehnologijju

09:52 Mar 16, 2004
English to Latvian translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
English term or phrase: tanalising treatment plant
"tanalising treatment plant"

Construction terminology : Any ideas?
balticvip
Latvian translation:iekārta koksnes apstrādei izmantojot augstspiediena impregnēšanas tehnologijju
Explanation:
www.severntimber.co.uk/ GLOSSARY%20OF%20TERMS%20USED%20IN%20TIMBER.pdf
Tanalising - A proprietary brand of CCA wood preservation process.
http://www.otago.ac.nz/geology/features/metals/arsenic.html
Examples of its use include wood preservation (also known as tanalising, using chromated copper arsenate (CCA))
http://www.gedimo.lv/public/?ln=lv
rūpnīca koksnes apstrādei ar pretzilēšanas koksnes ķīmiju
http://www.bsp.lv/timber.htm
Piedāvājam saviem klientiem izmantot arī Baltic Sea Port teritorijā uzstādītos augstspiediena impregnēšanas tankus (CCA treatment).
Iekārtu jauda ir 3000 kub.m. mēnesī. Autoklāva garums ir 18m, diametrs – 2.20m.
http://www.chemco.org/subpages/glossary.html
CCA Treatment - a pressure impregnated preservative treatment using chromated copper arsenate effective in resisting decay in any wood products by discouraging the growth of fungus, molds, other vegetation or insect attack

--------------------------------------------------
Note added at 2004-03-16 17:00:10 (GMT)
--------------------------------------------------

Atkarībā no konteksta var jau arii to visu vienkaarssot (koksnes impregnēšanas iekārta/rūpnīca) vai sarežģīt (iekārta/rūpnīca koksnes augstspiediena impregnēšanai ar hromskābes, arsēnskābes un vara oksīda impregnēšanas sastāvu).

--------------------------------------------------
Note added at 2004-03-16 19:49:46 (GMT)
--------------------------------------------------

Cik saprotu, TANALITH ir registreeta kompaanijas Arch Timber Protection preccu ziime / nosaukums, no kura arii ceelies tulkojamais tanalising. Kaa tulkojuma variants vareetu buut arii \"iekaarta impregneessanai ar preparaatu \"TANALITH\"\", bet taa kaa shie tanaliiti tiek razzoti vairaakaas modifikaacijaas (E, C, -Ekstra, -Oxide un gan jau ka veel kaadi), tad tas, manupraat, buutu nekorekti ...
The TANALITH range of waterborne preservatives are particularly suited to the treatment of timber used in medium to high risk end uses.

http://www.archtp.com/preservative-tanalith.php4
Selected response from:

Vents Villers
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3iekārta koksnes apstrādei izmantojot augstspiediena impregnēšanas tehnologijju
Vents Villers
3miec'e'sanas iek'arta-fabrika
LIGA LINSSEN


  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
iekārta koksnes apstrādei izmantojot augstspiediena impregnēšanas tehnologijju


Explanation:
www.severntimber.co.uk/ GLOSSARY%20OF%20TERMS%20USED%20IN%20TIMBER.pdf
Tanalising - A proprietary brand of CCA wood preservation process.
http://www.otago.ac.nz/geology/features/metals/arsenic.html
Examples of its use include wood preservation (also known as tanalising, using chromated copper arsenate (CCA))
http://www.gedimo.lv/public/?ln=lv
rūpnīca koksnes apstrādei ar pretzilēšanas koksnes ķīmiju
http://www.bsp.lv/timber.htm
Piedāvājam saviem klientiem izmantot arī Baltic Sea Port teritorijā uzstādītos augstspiediena impregnēšanas tankus (CCA treatment).
Iekārtu jauda ir 3000 kub.m. mēnesī. Autoklāva garums ir 18m, diametrs – 2.20m.
http://www.chemco.org/subpages/glossary.html
CCA Treatment - a pressure impregnated preservative treatment using chromated copper arsenate effective in resisting decay in any wood products by discouraging the growth of fungus, molds, other vegetation or insect attack

--------------------------------------------------
Note added at 2004-03-16 17:00:10 (GMT)
--------------------------------------------------

Atkarībā no konteksta var jau arii to visu vienkaarssot (koksnes impregnēšanas iekārta/rūpnīca) vai sarežģīt (iekārta/rūpnīca koksnes augstspiediena impregnēšanai ar hromskābes, arsēnskābes un vara oksīda impregnēšanas sastāvu).

--------------------------------------------------
Note added at 2004-03-16 19:49:46 (GMT)
--------------------------------------------------

Cik saprotu, TANALITH ir registreeta kompaanijas Arch Timber Protection preccu ziime / nosaukums, no kura arii ceelies tulkojamais tanalising. Kaa tulkojuma variants vareetu buut arii \"iekaarta impregneessanai ar preparaatu \"TANALITH\"\", bet taa kaa shie tanaliiti tiek razzoti vairaakaas modifikaacijaas (E, C, -Ekstra, -Oxide un gan jau ka veel kaadi), tad tas, manupraat, buutu nekorekti ...
The TANALITH range of waterborne preservatives are particularly suited to the treatment of timber used in medium to high risk end uses.

http://www.archtp.com/preservative-tanalith.php4

Vents Villers
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 6
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Inga Baranova
20 days
  -> Paldies, Inga :)

agree  Olga Judina
54 days

agree  VEIKMANE DAIGA
2413 days

20 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
miec'e'sanas iek'arta-fabrika


Explanation:
tan- miec'et


    Reference: http://dictionary.site.lv/dictionary/
LIGA LINSSEN
Works in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search