tough conditions

Latvian translation: smagos apstākļos

08:23 Mar 25, 2011
English to Latvian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
English term or phrase: tough conditions
Attiecībā uz iekārtu utml. izmantošanu -
Type of hose for use under very tough conditions.
Kristine Sprula (Lielause)
Latvia
Latvian translation:smagos apstākļos
Explanation:
Profesionāla elektrostacija intensīvai izmantošanai smagos apstākļos profesionālu elektrisko instrumentu darbināšanai , vai arī kā rezerves barošanas avotu īslaicīgas elektrības zudumu gadījumos.
Selected response from:

Biruta MARKO
Grading comment
Paldies!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +7smagos apstākļos
Biruta MARKO
3sarežģīti apstākļi
mjbjosh


  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +7
smagos apstākļos


Explanation:
Profesionāla elektrostacija intensīvai izmantošanai smagos apstākļos profesionālu elektrisko instrumentu darbināšanai , vai arī kā rezerves barošanas avotu īslaicīgas elektrības zudumu gadījumos.

Biruta MARKO
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Paldies!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jānis Greivuls: smagos ekspluatācijas apstākļos
0 min

agree  zigurdsg
10 mins

agree  Kaspars Gasuns
15 mins

agree  Ingunite: kā ierosināja Jānis
3 hrs

agree  Doroteja
4 hrs

agree  Evija Rimšāne
13 hrs

agree  Ojars: arī par to Jāņa variantu ar ekspluatāciju
1 day 23 hrs

4 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
sarežģīti apstākļi


Explanation:
"Smagi apstākļi", manuprāt, atstāj drūmu iespaidu: apkārt plosās mēris, ir izjūtams pārtikas trūkums, un saule karsē nežēlīgi. Un, lai uzliktu punktu uz "i", vēl nav arī elektrības... Īslaicīgiem elektrības zudumiem varbūt labāk derēs "sarežģīti apstākļi".

mjbjosh
Native speaker of: Native in LatvianLatvian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search