fan coil

Latvian translation: ventilatorkonvektors

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:fan coil
Latvian translation:ventilatorkonvektors
Entered by: Biruta MARKO

01:16 Nov 8, 2019
English to Latvian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / gaisa kondicionēšanas sistēmas
English term or phrase: fan coil
A fan coil is used to heat or cool down air in many different types of locations, for example; in production areas in the food industry, warehouses, offices,
Biruta MARKO
ventilatorkonvektors
Explanation:



https://eur-lex.europa.eu/legal-content/LV-EN/TXT/?uri=CELEX...

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2019-11-08 03:45:47 GMT)
--------------------------------------------------

“Ventilatorkonvektors” ir ierīce, kura nodrošina iekštelpu gaisa piespiedu cirkulāciju un kuras uzdevums ir iekštelpu gaisa uzsildīšana, atdzesēšana, sausināšana un filtrēšana, lai nodrošinātu cilvēkiem paredzētu siltumkomforta līmeni; ierīce nesatur ne sildīšanas vai dzesēšanas avotu, ne āra siltummaini.
Selected response from:

vita z
Latvia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4fankoils
Kaspars Gasuns
3ventilatorkonvektors
vita z


  

Answers


35 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
fankoils


Explanation:
Nav pārlieku latviski, bet arī jēdzīgas alternatīvas nav. Citādi vajadzētu lietot kaut ko izvērstu un neprecīzu: "siltummainis ar ventilatoru" vai "dzesētājs ar ventilatoru".

Zīmīgi, ka arī krieviski ir iets šo pašu terminoloģisko ceļu.


    https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=fankoils
    https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B8%D0%BB%D1%8F%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%BD%D1%8B%D0%B9_%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%B4%
Kaspars Gasuns
Latvia
Specializes in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 62

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  vita z: Zīmīgi, ka krieviski fancoil=вентиляторный конвектор // Ir pietiekami daudz praktisku piemēru, bet kāda tam vispār nozīme un kāds jautājumam sakars ar 'zīmīgiem terminoloģiskiem ceļiem krievu valodā'?
1 hr
  -> Kā viena no versijām Multitran. Bet ne praktiski atpazīstams termins tajā nozīmē, kādu nosaka Birutas dotā definīcija. (Kurā ir gan apsildes, gan dzesēšanas funkcija.)

22 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
fan coil
ventilatorkonvektors


Explanation:



https://eur-lex.europa.eu/legal-content/LV-EN/TXT/?uri=CELEX...

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2019-11-08 03:45:47 GMT)
--------------------------------------------------

“Ventilatorkonvektors” ir ierīce, kura nodrošina iekštelpu gaisa piespiedu cirkulāciju un kuras uzdevums ir iekštelpu gaisa uzsildīšana, atdzesēšana, sausināšana un filtrēšana, lai nodrošinātu cilvēkiem paredzētu siltumkomforta līmeni; ierīce nesatur ne sildīšanas vai dzesēšanas avotu, ne āra siltummaini.

vita z
Latvia
Works in field
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Kaspars Gasuns: Šis termins, šķiet, nepastāv ārpus šī oficiālā avota. Savukārt ar "konvektoru" parasti tiek saprasti tikai sildītāji. https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=ventilato...
17 mins
  -> Tas vismaz ir termins, un "convectors can be used for either heating or cooling"

agree  Agnese Kalnmale: "Konvektoru" izmanto arī citās valodās, piemēram, vācu (Gebläsekonvektor) un spāņu (Ventiloconvector).
6 hrs
  -> Tieši tā (Der englische Terminus für Gebläsekonvektor lautet fan coil / Un ventiloconvector (en inglés, fan coil unit)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search