cross traffic

Latvian translation: šķērsvirziena satiksme

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:cross traffic
Latvian translation:šķērsvirziena satiksme
Entered by: Sandra Kuple

22:18 Jun 9, 2020
English to Latvian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / GPS
English term or phrase: cross traffic
Possible conflicts with Highway 105 ramps, cross traffic to River Road, and parking and traffic circulation along Olive and Charnelton.
Biruta MARKO
šķērsvirziena satiksme
Explanation:
Šķērsvirziens — virziens, kas ir slīps vai perpendikulārs attiecībā pret ko.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2020-06-09 23:42:12 GMT)
--------------------------------------------------

Ja tiek pazīta šķērsvirziena satiksme, izbraucot no stāvvietas atpakaļgaitā, Rear Cross Traffic Alert brīdina optiski un akustiski, kā arī sāk ārkārtas bremzēšanu, ja nepieciešams (tikai kopā ar neredzamās zonas palīgsistēmu un aktīvo neredzamās zonas palīgsistēmu). Sk. https://www.mercedes-benz.lv/passengercars/mercedes-benz-car...
Selected response from:

Sandra Kuple
Latvia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1šķērsvirziena satiksme
Sandra Kuple
3šķērsāmbraucēji
Valters Feists


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
šķērsvirziena satiksme


Explanation:
Šķērsvirziens — virziens, kas ir slīps vai perpendikulārs attiecībā pret ko.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2020-06-09 23:42:12 GMT)
--------------------------------------------------

Ja tiek pazīta šķērsvirziena satiksme, izbraucot no stāvvietas atpakaļgaitā, Rear Cross Traffic Alert brīdina optiski un akustiski, kā arī sāk ārkārtas bremzēšanu, ja nepieciešams (tikai kopā ar neredzamās zonas palīgsistēmu un aktīvo neredzamās zonas palīgsistēmu). Sk. https://www.mercedes-benz.lv/passengercars/mercedes-benz-car...

Example sentence(s):
  • Interesanti arī поперечное движение = šķērskustība

    Reference: http://termini.lza.lv/term.php?term=поперечное%20движение&la...
Sandra Kuple
Latvia
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ieva Kupruka
10 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
šķērsāmbraucēji


Explanation:
Ja ir, piemēram, vārdi «garāmbraucējs», «garāmgājējs»
https://tezaurs.lv/#/sv/garāmbraucējs
https://tezaurs.lv/#/sv/garāmbraucējs

tad «cross traffic» sanāk — «šķērsāmbraucēji».

Kontekstu var mēģināt izprast pēc:
(1) https://www.volvocars.com/lv-lv/support/manuals/v90/2019-lat...
un
(2) «Rear Cross Traffic Alert (RCTA)»
https://www.mitsubishi-motors.lv/auto/phev/safety
(sistēma, kas brīdina par šķērsāmbraucējiem).

.


    https://www.pcmag.com/encyclopedia/term/cross-traffic-alert
    https://www.bosch-presse.de/pressportal/de/en/glossary-of-bosch-driver-assistance-systems-42960.html
Valters Feists
Latvia
Works in field
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Sandra Kuple: Manuprāt, «traffic» tomēr nav braucēji vien, bet gan visi ceļu lietotāji. Sk., piemēram, https://en.wikipedia.org/wiki/Traffic
6 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search