sourcing opportunities

Latvian translation: vietējo ražotāju izmantošanas iespējas

09:20 May 13, 2011
English to Latvian translations [PRO]
Marketing - Engineering: Industrial / sourcing opportunities
English term or phrase: sourcing opportunities
Year 2010 is also the year when Oriflame initiated its intensifying efforts of looking at external sourcing opportunities closer to its main markets.

sourcing opportunities - iepriekš liels jums paldies!
Winndara
Latvian translation:vietējo ražotāju izmantošanas iespējas
Explanation:
Faktiski termins "external scourcing" nozīmē "ārējo resursu piesaistīšana" vai "piegādes avotu piesaistīšanu". Taču šajā gadījumā doma visticamāk ir tāda, ka viņi meklē iespēju pasūtīt savu izstrādājumu pie kāda cita ražotāja vietējā tirgū vai valstī, kas atrodas tuvāk šim tirgum.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2011-05-13 11:10:19 GMT)
--------------------------------------------------

Var teikt arī "izskatīja iespējas pasūtīt savus produktus pie trešās puses ražotājiem tuvāk galvenajiem pārdošanas tirgiem" .. nu vai kaut kā tā.
Selected response from:

Ivo Treide
Latvia
Grading comment
liels jums paldies!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5vietējo ražotāju izmantošanas iespējas
Ivo Treide
4izejvielu un resursu izmantošanas iespējas
Inese Poga-Smith
3ārējo pakalpojumu izmantošanas iespējas
Jānis Greivuls


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
external sourcing opportunities
ārējo pakalpojumu izmantošanas iespējas


Explanation:
/

Jānis Greivuls
Latvia
Works in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: liels jums paldies!


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
external sourcing opportunities
vietējo ražotāju izmantošanas iespējas


Explanation:
Faktiski termins "external scourcing" nozīmē "ārējo resursu piesaistīšana" vai "piegādes avotu piesaistīšanu". Taču šajā gadījumā doma visticamāk ir tāda, ka viņi meklē iespēju pasūtīt savu izstrādājumu pie kāda cita ražotāja vietējā tirgū vai valstī, kas atrodas tuvāk šim tirgum.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2011-05-13 11:10:19 GMT)
--------------------------------------------------

Var teikt arī "izskatīja iespējas pasūtīt savus produktus pie trešās puses ražotājiem tuvāk galvenajiem pārdošanas tirgiem" .. nu vai kaut kā tā.

Example sentence(s):
  • External sourcing - a decision to buy goods from third party organizations when it is the best possible option and the lowest cost for securing items necessary for operations.
  • Internal versus external sourcing - a decision on whether to produce goods internally or to buy them in from outside the organization.

    Reference: http://www.qfinance.com/dictionary/internal-versus-external-...
    Reference: http://www.businessdictionary.com/definition/external-sourci...
Ivo Treide
Latvia
Works in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 4
Grading comment
liels jums paldies!

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
izejvielu un resursu izmantošanas iespējas


Explanation:
Viss teksts:
http://investors.oriflame.com/files/press/oriflame/1212796-1...
3. lpp.
No šā teksta izriet, ka Oriflame ne vien palielinās iekšējās ražošanas efektivitāti, bet arī efektīvāk pievērsīsies izejvielu un resursu izmantošanas iespējām savu galveno noieta tirgu tuvumā(tas, protams, padara lētāku ražošanas un piegādes procesu, jo samazinās izmaksas).


    Reference: http://www.thefreedictionary.com/sourcing
Inese Poga-Smith
Canada
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 16
Notes to answerer
Asker: liels jums paldies!





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search