Bankers Draft

Latvian translation: bankas čeks

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Bankers Draft
Latvian translation:bankas čeks
Entered by: Evija Rimšāne

21:15 Dec 20, 2007
English to Latvian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: Bankers Draft
Order by one bank telling another bank (usually in another country) to pay money to someone.
Kristine Sprula (Lielause)
Latvia
bankas čeks
Explanation:
Saskaņā ar "Ekonomikas un finanšu vārdnīcu". Citēju tajā sniegto definīciju: "(bank draft, banker's cheque, banker's draft) -- bankas izsniegts čeks, par kuru klients samaksā čeka saņemšanas brīdī un kurš ir līdzvērtīgs skaidrajai naudai. Banka apmaksā *bankas čeku* pēc uzrādītāja pieprasījuma."

--------------------------------------------------
Note added at 12 hrs (2007-12-21 09:28:59 GMT)
--------------------------------------------------

Tad sanāk, ka Ekonomikas un finanšu vārdnīcas sastādītājiem šī vārdnīca ir jāpārskata pašos pamatos... :)

--------------------------------------------------
Note added at 12 hrs (2007-12-21 09:29:45 GMT)
--------------------------------------------------

Pilnīga dezinformācija! :)
Selected response from:

Evija Rimšāne
Latvia
Grading comment
Paldies!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1bankas čeks
Evija Rimšāne
4bankas vekselis
Bruno Blūms


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
bankers draft
bankas čeks


Explanation:
Saskaņā ar "Ekonomikas un finanšu vārdnīcu". Citēju tajā sniegto definīciju: "(bank draft, banker's cheque, banker's draft) -- bankas izsniegts čeks, par kuru klients samaksā čeka saņemšanas brīdī un kurš ir līdzvērtīgs skaidrajai naudai. Banka apmaksā *bankas čeku* pēc uzrādītāja pieprasījuma."

--------------------------------------------------
Note added at 12 hrs (2007-12-21 09:28:59 GMT)
--------------------------------------------------

Tad sanāk, ka Ekonomikas un finanšu vārdnīcas sastādītājiem šī vārdnīca ir jāpārskata pašos pamatos... :)

--------------------------------------------------
Note added at 12 hrs (2007-12-21 09:29:45 GMT)
--------------------------------------------------

Pilnīga dezinformācija! :)

Evija Rimšāne
Latvia
Works in field
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 23
Grading comment
Paldies!
Notes to answerer
Asker: Pēc definīcijas angļu valodā tas nav bankas čeks. Pie tam, tekstā ir arī "bank cheque", kas ir bankas čeks.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ilona Kangro
9 hrs

17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
bankers draft
bankas vekselis


Explanation:
Tāpat kā čeki, bankas vekseļi (bankers draft) ir apmaksājami pieprasot, taču atšķirībā no čekiem tie ir saistīti ar mazāku risku, jo tos sedz emisijas banka ar saviem līdzekļiem.

Bruno Blūms
Latvia
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search