Bounced Cheque

Latvian translation: nesegts čeks, čeks bez seguma

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Bounced Cheque
Latvian translation:nesegts čeks, čeks bez seguma
Entered by: Bruno Blūms

21:16 Dec 20, 2007
English to Latvian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: Bounced Cheque
Cheque which cannot be cashed because the person who wrote it does not have enough money in his/her account to cover the costs
Kristine Sprula (Lielause)
Latvia
nesegts čeks, čeks bez seguma
Explanation:
čeks nav derīgs ,jo tam nav finansiāla seguma
Selected response from:

Bruno Blūms
Latvia
Grading comment
Paldies!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3nesegts čeks, čeks bez seguma
Bruno Blūms
4nederīgs čeks / neapmaksājams čeks / čeks, kas neapmaksāts nosūtīts atpakaļ
Evija Rimšāne
3atsaukts čeks
Freimanis


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
bounced cheque
nederīgs čeks / neapmaksājams čeks / čeks, kas neapmaksāts nosūtīts atpakaļ


Explanation:
nekādi neizdevās atrast tādu precīzu un vienotu nosaukumu, bet varbūt noder kāds no šiem 3 variantiem

Evija Rimšāne
Latvia
Works in field
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 23

17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
bounced cheque
nesegts čeks, čeks bez seguma


Explanation:
čeks nav derīgs ,jo tam nav finansiāla seguma

Bruno Blūms
Latvia
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Paldies!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jana Teteris: čeks bez seguma (t.i. pietrūkst naudas maksātāja kontā)
1 day 7 hrs

agree  mjbjosh
2 days 4 hrs

agree  Evija Rimšāne: nu ja, šis tad, izskatās, būs tas precīzākais nosaukums :)
2 days 4 hrs

1 day 12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
bounced cheque
atsaukts čeks


Explanation:
to bounce a check nozīme, ka čeka parakstītājs, tas ir, persona kas kādam maksā, vienā brīdī tomēr izdomā nemaksāt. persona dodas uz banku un čeku atsauc. parasti banka par to prasa naudu, dažas bankas tādu praksi nepieļauļ, lai izvairītos no krāpniecības. rezultātā čeks nav segts, bet ne tāpēc, ka naudas nebūtu, bet gan tāpēc, ka ka īpašnieks to atsaucis. seguma vai derīguma trūkumam var būt citi iemesli. šeit ir konkrēts gadījums, ko redz arī potenciālais saņēmējs - viņš saņem informāciju no savas kredītiestādes, ka the check was bounced. no martini, no party.

Freimanis
Works in field
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 53

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Jana Teteris: čeks ir 'bounced' ja maksātājam pietrūkst naudas kontā, lai to segtu. Ja maksātājs izdomā nemaksāt tad viņš čeku var apturēt ('to stop a cheque').
12 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search