pawnbrokers

Latvian translation: lombards

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:pawnbrokers
Latvian translation:lombards
Entered by: Ieva Englund

11:05 Oct 27, 2008
English to Latvian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: pawnbrokers
Teksts par dažādiem aizņēmumiem. Un viens teikums šitāds.

"I use only pawnbrokers, not regular bank loans.".

Vairak konteksta diemžēl nav.
Ieva Englund
Sweden
lombards
Explanation:
nebūs tak augļotājs. dodas uz lombardu iekila vecmaminas gredzenu ...
Selected response from:

Freimanis
Grading comment
Paldies! Iekilasana seit nederes, jo seit nepieciesams konkrets tulkojums. Teksta ir runa ari par citam kilam, bus vienigs sajukums.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1ieķīlāšana
Valerijs Svincovs
4augļotājs
Jana Teteris
3lombards
Freimanis


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
augļotājs


Explanation:
Pēc angļu vārdnīcas definīcijas 'pawnbroker' ir cilvēks, kas aizdod naudu pret ķīlu un strādā lombardā (angl. 'pawn shop'). Domāju, ka varētu arī izmantot vārdu 'lombards' šajā kontekstā.

Jana Teteris
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Ilona Kangro: Augļotājs mūsdienās šādā nozīmē nelieto, tādēļ tas noteikti ir lombards.
2 mins

10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
lombards


Explanation:
nebūs tak augļotājs. dodas uz lombardu iekila vecmaminas gredzenu ...

Freimanis
Works in field
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 53
Grading comment
Paldies! Iekilasana seit nederes, jo seit nepieciesams konkrets tulkojums. Teksta ir runa ari par citam kilam, bus vienigs sajukums.

15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
ieķīlāšana


Explanation:
Šajā kontekstā, manuprāt, varētu iederētos vārds "ieķīlāšana", lai arī tas nav burtisks tulkojums. Vārdnīcā "pawnbroker" ir "augļotājs" vai "lombarda darbinieks", bet šī teikuma domu varētu izteikt ar ieķīlāšanu kā plašāku jēdzienu.

Example sentence(s):
  • Es izmantoju tikai ieķīlāšanu, nevis parastos banku aizdevumus.
Valerijs Svincovs
Latvia
Native speaker of: Native in LatvianLatvian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  daiga.ote (X)
5 hrs
  -> Paldies!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search