accrued income

Latvian translation: uzkrātie ienākumi

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:accrued income
Latvian translation:uzkrātie ienākumi
Entered by: Austra Muizniece

11:56 Feb 3, 2005
English to Latvian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: accrued income
Assets
DAIGA VEIKMANE
Latvia
uzkrātie ienākumi
Explanation:
ienākumi, kas radušies pārskata periodā, bet nav saņemti,
jo to saņemšanas termiņš nav iestājies vai ir nokavēts.

Uzkrātie ienākumi un nākamo periodu izdevumi 679 344 233 246 ... 3. Pārējie nākamo
periodu izdevumi un uzkrātie ienākumi 33 2 418 2 996 KOPĀ AKTĪVI ...
www.balva.lv/Pdf/atskaite2003lv.pdf

... 0200 8 511 0300 Nākamo periodu izdevumi un uzkrātie ienākumi Nākamo periodu
izdevumi 0301 Uzkrātie ienākumi 0302 Kopā (0301+0302) 0300 0 0 ...
www.manapensija.lv/pdf/ip06/Baltikums_03Q2_p.pdf

Uzkrātie ienākumi un nākamo periodu izdevumi Uzkrātie procenti un
īre 36,751 47,145 ... Citas priekšapmaksas un uzkrātie ienākumi 265 5,736 ...
www.seesam.lv/SLL/body_files/ 2002GadaDarbibasParskats.pdf
Selected response from:

Austra Muizniece
Latvia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4uzkrātie ienākumi
Austra Muizniece
4 +1uzkrātie ienākumi
Olga Judina


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
uzkrātie ienākumi


Explanation:
ienākumi, kas radušies pārskata periodā, bet nav saņemti,
jo to saņemšanas termiņš nav iestājies vai ir nokavēts.

Uzkrātie ienākumi un nākamo periodu izdevumi 679 344 233 246 ... 3. Pārējie nākamo
periodu izdevumi un uzkrātie ienākumi 33 2 418 2 996 KOPĀ AKTĪVI ...
www.balva.lv/Pdf/atskaite2003lv.pdf

... 0200 8 511 0300 Nākamo periodu izdevumi un uzkrātie ienākumi Nākamo periodu
izdevumi 0301 Uzkrātie ienākumi 0302 Kopā (0301+0302) 0300 0 0 ...
www.manapensija.lv/pdf/ip06/Baltikums_03Q2_p.pdf

Uzkrātie ienākumi un nākamo periodu izdevumi Uzkrātie procenti un
īre 36,751 47,145 ... Citas priekšapmaksas un uzkrātie ienākumi 265 5,736 ...
www.seesam.lv/SLL/body_files/ 2002GadaDarbibasParskats.pdf


    www.fktk.lv/likumdosana/krediti/ fktk_noteikumi/citi/article.php?id=2071
Austra Muizniece
Latvia
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Uldis Liepkalns
0 min

agree  Igor Kreknin
6 mins

agree  Olga Judina
8 mins

agree  Vita Merkulova
1 day 22 hrs

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
uzkrātie ienākumi


Explanation:
Finanšu un kapitāla tirgus komisija
... 1.3. Uzkrātie ienākumi – ienākumi, kas radušies pārskata periodā, bet nav saņemti,
jo to saņemšanas termiņš nav iestājies vai ir nokavēts. 1.4. ...
www.fktk.lv/likumdosana/krediti/ fktk_noteikumi/citi/article.php?id=2071

[PDF] Baltikums universālais ieguldījumu plāns Baltikums ...
File Format: PDF/Adobe Acrobat - View as HTML
... 0200 8 511 0300 Nākamo periodu izdevumi un uzkrātie ienākumi Nākamo periodu
izdevumi 0301 Uzkrātie ienākumi 0302 Kopā (0301+0302) 0300 0 0 ...
www.manapensija.lv/pdf/ip06/Baltikums_03Q2_p.pdf

Olga Judina
Latvia
Native speaker of: Russian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Austra Muizniece: :)
9 mins




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search