Wine Storage Volume

Latvian translation: vīna glabātuves/noliktavas tilpums

05:06 Feb 29, 2012
English to Latvian translations [PRO]
Tech/Engineering - Furniture / Household Appliances
English term or phrase: Wine Storage Volume
Wine Storage Volume[L]:that is for wine cooler.
NEWSUZHOU
Latvian translation:vīna glabātuves/noliktavas tilpums
Explanation:
Te "storage", man domāt, būtu jātulko kā noliktava vai glabātuve.
Arī gūglēšana parāda, ka "wine storage" ir telpas ar plauktiem vīna pudelēm utml.
Selected response from:

Egils Turks (X)
Latvia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3vīna glabātuves/noliktavas tilpums
Egils Turks (X)
4vīna uzglabāšanas iekārtas ietilpība
vita z
4vīna tvertnes tilpums
Aivars Zarins


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wine storage volume
vīna tvertnes tilpums


Explanation:
Piem. Tilpuma mērvienība - desmit litru. D. vīna. Tvertnes tilpums ir pieci dekalitri.


    Reference: http://www.latvianforyou.com/cgi-bin/l.pl?word=dekalitrs&pos...
Aivars Zarins
Latvia
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 8

33 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
wine storage volume
vīna glabātuves/noliktavas tilpums


Explanation:
Te "storage", man domāt, būtu jātulko kā noliktava vai glabātuve.
Arī gūglēšana parāda, ka "wine storage" ir telpas ar plauktiem vīna pudelēm utml.


    Reference: http://bit.ly/yFFFc3
Egils Turks (X)
Latvia
Native speaker of: Native in LatvianLatvian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  LIGA LINSSEN
2 hrs

agree  Doroteja
5 hrs

neutral  vita z: Vai vīna dzesētājā tiešām ir arī vīna noliktava?/ see:http://www.cata-latvija.lv/lv/aksesuari/papildus-iebuvejama-...
6 hrs
  -> Otrādi - vīna dzesētājs ir vīna glabātuvē/noliktavā.

agree  Evija Rimšāne: bet pareizi ir "glabātava" ar izskaņu "-ava"
8 hrs
  -> Paldies! Lai gan, "glabātuve" ir tikai novecojis vārds, nepareizs tas gluži nav. Pārbaudīju tezaurs.lv.

neutral  Sandra Kuple: Arī pārbaudīju tezaurs.lv. Latviešu literārās valodas vārdnīcā nav vārda „glabātuve”.
19 hrs
  -> Tas laikam tikai no Taizemes tā izskatās! http://www.tezaurs.lv/sv/?w=glabātuve

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wine storage volume
vīna uzglabāšanas iekārtas ietilpība


Explanation:
Or, in this case:
vīna dzesētāja ietilpība

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2012-02-29 07:32:53 GMT)
--------------------------------------------------

"wine storage appliance" means a refrigerating appliance that has no compartment other than one or more wine storage compartments;
"vīna uzglabāšanas iekārta" ir aukstumiekārta, kurai ir tikai viens vai vairāki vīna uzglabāšanas nodalījumi;
(Commission Regulation (EC) No 643/2009 of 22 July 2009)

vīna uzglabāšanas iekārta = vīna dzesētājs (wine cooler)

--------------------------------------------------
Note added at 10 hrs (2012-02-29 16:06:15 GMT)
--------------------------------------------------

I understand that the wine storage volume within a wine cooler is meant here, not that a wine cooler is placed in a wine storage room (noliktava) of a certain volume/capacity (as in the answer above)

Example sentence(s):
  • Vīna dzesētājs CD350-0311. ... Aukstuma kameras neto ietilpība: 330 litri.
  • Vīna dzesētājs ar 37 pudeļu ietilpību. Vīna dzesētājs. Ietilpība 48l. Gorenje XWC 660 F vīna dzesētājs bruto ietilpība 130 l.

    Reference: http://www.cata-latvija.lv/lv/aksesuari/papildus-iebuvejama-...
vita z
Latvia
Works in field
Native speaker of: Latvian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search