craps

Latvian translation: kauliņi

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:craps
Latvian translation:kauliņi
Entered by: biankonera

20:56 Nov 20, 2006
English to Latvian translations [PRO]
Games / Video Games / Gaming / Casino
English term or phrase: craps
spēle ar diviem metamajiem kauliņiem. tikai nosaukumu latviski nekādi neatrodu.:(
biankonera
Latvia
kauliņi
Explanation:
„Craps” jeb kauliņi ir viena no senākajām azartspēlēm, kam salīdzinot ar tās pirmsākumiem, ir attīstījusies salīdzinoši komplicēta likmju sistēma. Iesācējam „Craps” var likties pat ļoti sarežģīta spēle – uz spēļu galda šķiet ir ne mazāk kā 100 dažādu likmju iespēju, spēlētāji izsauc neizprotamas komandas, viss notiek zibenīgi ātri. Bet tas ir tikai sākotnējais iespaids.
Selected response from:

Austra Muizniece
Latvia
Grading comment
Paldies!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4craps
Christina Keating (X)
3kauliņi
Austra Muizniece


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5

10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kauliņi


Explanation:
„Craps” jeb kauliņi ir viena no senākajām azartspēlēm, kam salīdzinot ar tās pirmsākumiem, ir attīstījusies salīdzinoši komplicēta likmju sistēma. Iesācējam „Craps” var likties pat ļoti sarežģīta spēle – uz spēļu galda šķiet ir ne mazāk kā 100 dažādu likmju iespēju, spēlētāji izsauc neizprotamas komandas, viss notiek zibenīgi ātri. Bet tas ir tikai sākotnējais iespaids.


    Reference: http://www.casinokazino.com/index.php?option=com_content&tas...
Austra Muizniece
Latvia
Works in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Paldies!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search