past where Jesus lost his sandals

Latvian translation: Dieva pamestā nostūrī

21:09 Aug 15, 2007
English to Latvian translations [PRO]
Art/Literary - Idioms / Maxims / Sayings
English term or phrase: past where Jesus lost his sandals
it kā saprotu, par ko ir runa - par vietu, kas ir ļoti, ļoti nomaļa - tikai nenāk prātā, kāds varētu būt analogs izteiciens latviešu valodā? spēju iedomāties vien to krievu izteicienu par velnu.:))
biankonera
Latvia
Latvian translation:Dieva pamestā nostūrī
Explanation:
Vēl viens variants pie visiem iepriekš minētajiem.
Selected response from:

Ilona Kangro
Latvia
Grading comment
Paldies!:)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1Dieva pamestā nostūrī
Ilona Kangro
3pasaules malā
Kristine Sprula (Lielause)
3Dievs zina kur
Undine Krauze
2ellē- ratā
Uldis Liepkalns
1nezināmos plašumos
Doroteja


Discussion entries: 1





  

Answers


32 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
past where jesus lost his sandals
ellē- ratā


Explanation:
jā, runa ir par nomaļu vietu, bet nekas labāks nenāk prātā

Uldis Liepkalns
Latvia
Native speaker of: Native in LatvianLatvian, Native in RussianRussian

9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
past where jesus lost his sandals
Dievs zina kur


Explanation:
gadījumā, ja neder 'ellē ratā' ...

Undine Krauze
Native speaker of: Native in LatvianLatvian

9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
past where jesus lost his sandals
pasaules malā


Explanation:
Arī pārējie piedāvātie varianti ir labi, tik jāizvēlas tāds, kas atbilstu teksta stilam un žanram.

Kristine Sprula (Lielause)
Latvia
Native speaker of: Native in LatvianLatvian

11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
past where jesus lost his sandals
Dieva pamestā nostūrī


Explanation:
Vēl viens variants pie visiem iepriekš minētajiem.

Ilona Kangro
Latvia
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Paldies!:)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evija Rimšāne: personīgi man šitais tīk vislabāk, tāpēc piekrītu:)
1 hr

13 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
past where jesus lost his sandals
nezināmos plašumos


Explanation:
kaut kur nezināmos plašumos

Doroteja
Latvia
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in LatvianLatvian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search