pattern data

Latvian translation: navigācijas dati

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:pattern data
Latvian translation:navigācijas dati
Entered by: Arita Upeniece

08:30 Sep 10, 2016
English to Latvian translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology) / Data protection
English term or phrase: pattern data
"The cookie-related information is not used to identify you personally and the pattern data is fully under our control."

Šis ir jau kļuvis par tādu kā personas datu drošības atrunu daudzu iestāžu un uzņēmumu vietnēs.
Arita Upeniece
Latvia
navigācijas dati
Explanation:
Pattern data = navigation pattern data

Variantu "navigācijas dati", kas šķiet pietiekami skaidrs lietotājiem, izmanto gan ES vietnēs, gan uzņēmumu vietnēs.

https://europa.eu/european-union/abouteuropa/cookies_lv
http://www.berlin-chemie.lv/MetaNavigation/Konfidencialitate...
Selected response from:

vita z
Latvia
Grading comment
Paldies!
Vienīgi gadījumos, kad vietnē ir runa par navigācijas ierīcēm/programmatūru, iespējams, labāk būtu izvēlēties variantu "dati par vietnes lietošanu", "dati par vietnes lietošanas paradumiem" vai ko tamlīdzīgu.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4strukturālie dati/pamatdati
Arnis Mincenhofs
3navigācijas dati
vita z


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
strukturālie dati/pamatdati


Explanation:
Pēc konstrukcijas līdzīgs teikums
http://aero.lv/lv/conditions (te gan tulkots kā "collected data")

https://europass.cedefop.europa.eu/lv/legalnotice (šeit: navigation data, bet domāts, šķiet, usage pattern data)

pēc jēgas, manuprāt, "strukturālie dati/pamatdati"

Arnis Mincenhofs
Latvia
Specializes in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Paldies! Meklēšanas rezultāti liecina, ka "navigācijas dati" jau ir iegājies termins, tomēr arī "savāktie dati par vietnes lietošanu" ir ļoti labs variants, jo īpaši, kad tekstā ir runa par, piemēram, navigācijas ierīcēm un var rasties sajukums.


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
navigācijas dati


Explanation:
Pattern data = navigation pattern data

Variantu "navigācijas dati", kas šķiet pietiekami skaidrs lietotājiem, izmanto gan ES vietnēs, gan uzņēmumu vietnēs.

https://europa.eu/european-union/abouteuropa/cookies_lv
http://www.berlin-chemie.lv/MetaNavigation/Konfidencialitate...

vita z
Latvia
Works in field
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Paldies!
Vienīgi gadījumos, kad vietnē ir runa par navigācijas ierīcēm/programmatūru, iespējams, labāk būtu izvēlēties variantu "dati par vietnes lietošanu", "dati par vietnes lietošanas paradumiem" vai ko tamlīdzīgu.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search