support and community groups

Latvian translation: sabiedriskās atbalsta grupas

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:support and community groups
Latvian translation:sabiedriskās atbalsta grupas
Entered by: Freimanis

18:07 May 23, 2006
English to Latvian translations [PRO]
Linguistics
English term or phrase: support and community groups
Man ir saraksts ar šo virsrakstu ar visvisādām grupām un iestādiem: sākot no baznīcas, pestīšanas armijas līdz bezdarbnieku biržai, imigrācijas dienestam utml. ļaudīm, kas grūtos brīžos un arī citkārt meklē palīdzību un atbalstu, atrodoties, domājams, peļņā Anglijā. Kā lai smuki to nodēvē latviski. Paldies.
Freimanis
sabiedriskās atbalsta grupas
Explanation:
nekas labāks nenāk prātā, grozi šos trīs vārdus citādāk kā gribi, kā debīli, tā debīli...
Selected response from:

Uldis Liepkalns
Latvia
Grading comment
Paldies
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2sabiedriskās atbalsta grupas
Uldis Liepkalns
4atbalsta un diskusiju grupas (atbalsta un kopības grupas; atbalsta un saskarsmes grupas)
Imants Plume


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
sabiedriskās atbalsta grupas


Explanation:
nekas labāks nenāk prātā, grozi šos trīs vārdus citādāk kā gribi, kā debīli, tā debīli...

Uldis Liepkalns
Latvia
Meets criteria
Works in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 28
Grading comment
Paldies

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ines Burrell: Tieši tā
17 mins
  -> Paldies, Inese!

agree  dianastr
12 hrs

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
atbalsta un diskusiju grupas (atbalsta un kopības grupas; atbalsta un saskarsmes grupas)


Explanation:
Vaards "community" sajaa tehstaa vairaak tendeets uz savstarpeeju saskarsmi.



    Reference: http://www.lavisans.lv/vedas/seminari.htm
    Reference: http://www.lm.gov.lv/doc_upl/GALA_ZINOJUMS_LM_latv.pdf
Imants Plume
Latvia
Meets criteria
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search