operating margin

Latvian translation: peļņas norma

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:operating margin
Latvian translation:peļņas norma
Entered by: Winndara

14:03 Apr 27, 2011
English to Latvian translations [PRO]
Marketing - Manufacturing / operating margin
English term or phrase: operating margin
Like-for-like, excluding Iran, sales growth was 18% in local currency and 33% in Euro. Closing sales force was up by 8%. Sales momentum was particularly strong in India, Indonesia and China. The adjusted operating margin was 11.0% (12.1%) resulting in an adjusted operating profit of €3.8m (€4.0m).

The adjusted operating margin was 11.0% (12.1%) resulting in an adjusted operating profit of €3.8m (€4.0m). - nevaru izprast līdz galam teikuma nozīmi, ja kāds var palīdzēt pārtulkot visu teikumu, iepriekš saku jums liels paldies!
Winndara
peļņas norma
Explanation:
Personālo sistēmu grupas ieņēmumi ir samazinājušies par 1%, bet peļņas norma (operating margin) bija 6,4%. HP saglabā arī vadošās pozīcijas pasaules personālo datoru tirgū. Par 11% ir palielinājušies ieņēmumi no komerciālajiem klientiem, savukārt par 12% samazinājušies ienākumi no individuālajiem klientiem.
Selected response from:

Biruta MARKO
Grading comment
thank you! :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2peļņas norma
Biruta MARKO
1darba marža
Kaspars Gasuns
Summary of reference entries provided
Ingunite

  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
darba marža


Explanation:
"Marža" ir pilnīgi noteikti; "operacionālā" izriet no mūslaiku uzņēmējdarbības samaitātās leksikas, bet principā nav nelietojams.

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2011-04-27 14:10:57 GMT)
--------------------------------------------------

Bija domāta "operacionālā marža".

Kaspars Gasuns
Latvia
Works in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 4

13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
peļņas norma


Explanation:
Personālo sistēmu grupas ieņēmumi ir samazinājušies par 1%, bet peļņas norma (operating margin) bija 6,4%. HP saglabā arī vadošās pozīcijas pasaules personālo datoru tirgū. Par 11% ir palielinājušies ieņēmumi no komerciālajiem klientiem, savukārt par 12% samazinājušies ienākumi no individuālajiem klientiem.


Example sentence(s):
  • Personālo sistēmu grupas ieņēmumi ir samazinājušies par 1%, bet peļņas norma (operating margin) bija 6,4%. HP saglabā arī vadošās pozīcijas pasaules personālo datoru tirgū. Par 11% ir palielinājušies ieņēmumi no komerciālajiem klientie

    Reference: http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:ZcpDdFG...
Biruta MARKO
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 4
Grading comment
thank you! :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ingunite: sakrustojās internets...sk. referenci
1 min

agree  Jānis Greivuls: Piekrītu! Sakarīgs un diezgan plaši lietots termins (http://www.google.lv/search?hl=lv&lr=&q=peļņas norma&aq=f&aq...
16 mins




Reference comments


14 mins
Reference

Reference information:
Šeit ir vēl viens variants: peļņas norma
http://termini.lza.lv/term.php?term=operating margin&list=ma...
Bet man tas neliekas plaši lietots, ja vispār tiek lietots.

Ingunite
Native speaker of: Native in LatvianLatvian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search