displays

Latvian translation: pārdošanas veicināšanas materiāli, uzskates līdzekļi

11:51 Sep 4, 2008
English to Latvian translations [PRO]
Bus/Financial - Marketing / Market Research
English term or phrase: displays
nosaukumā "displays and value offers", tekstam par īpašajiem piedāvajumiem vienā mārketinga teksta. Tālak nekas nav paskaidrots vai izcelts.
Ieva Englund
Sweden
Latvian translation:pārdošanas veicināšanas materiāli, uzskates līdzekļi
Explanation:
kad vairumtirgotājs mazumtirgotājam pārdod preces viņš palīdz pēdējam pārdot tālāk. protams, tos var radīt arī pats mazumtirgotājs, bet parasti gan to vairs dara tikai mazie gariņi. displays ir pārdošanas palīgmateriāli, kuru jēga ir viena - veicināt pārdošanu, uzskatāmi parādot, kas tas ir. tie var būt kastes ar foto, kastes ar caurspīdīgu sānu malu, pārdošanas plakāti, etc, etc.
Selected response from:

Freimanis
Grading comment
Paldies!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5prechu reklaamas stends
gxanders (X)
3pārdošanas veicināšanas materiāli, uzskates līdzekļi
Freimanis
2 +1skatlogā izstādītās preces
Undine Krauze


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
skatlogā izstādītās preces


Explanation:
... iespējams, ka runa iet par skatlogā izstādītajiem produktiem un akcijas precēm....nu, tas tā minējums

Undine Krauze
Works in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ievastro: displays latviskojot butu izstādītās vai piedāvātas preces, tad nu - vai nu izstādījumi vai piedāvājumi, bet tas diezgan muļķīgi skan. Man liekas tur jābūt radošam, piemēram, piedāvātās preces un īpašas akcijas vai tml.
1 day 22 hrs

3 days 23 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pārdošanas veicināšanas materiāli, uzskates līdzekļi


Explanation:
kad vairumtirgotājs mazumtirgotājam pārdod preces viņš palīdz pēdējam pārdot tālāk. protams, tos var radīt arī pats mazumtirgotājs, bet parasti gan to vairs dara tikai mazie gariņi. displays ir pārdošanas palīgmateriāli, kuru jēga ir viena - veicināt pārdošanu, uzskatāmi parādot, kas tas ir. tie var būt kastes ar foto, kastes ar caurspīdīgu sānu malu, pārdošanas plakāti, etc, etc.

Freimanis
Specializes in field
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 20
Grading comment
Paldies!

23 days   confidence: Answerer confidence 5/5
prechu reklaamas stends


Explanation:
in the marketing: prechu reklaamas stends
The word "display" can be used in different way: Display advertising, Display marketing. Can you please give a short summary of this text? It will help to determine the correct marketing field and propose translation.


Example sentence(s):
  • prechu reklaamas stends
gxanders (X)
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search