Lead times

Latvian translation: klienta piesaistīšanai patērētais laiks

11:32 Jul 14, 2009
English to Latvian translations [PRO]
Marketing - Marketing / Market Research
English term or phrase: Lead times
He used to spend days cold calling and drove 80,000 km each year to follow up leads. Lead times are now also much shorter.
Doroteja
Latvia
Latvian translation:klienta piesaistīšanai patērētais laiks
Explanation:
vārdnīca ir laba lieta, atver, atrodi vajadzīgo šķirkli un tulks nav vajadzīgs. pietiek ar vārdnīcas operatoru.
Teksts ir gan par to, ka nabaga salesman pagātnē nācies stundām sēdēt pie telefona un zvanīt potenciāliem klientiem, pēc tam braukt daudzus tūkstošus km pie klienta, lai, iespējams, saņemtu pasūtījumu NO klienta. Bet tagad, lūk, klienta savaņģošanai (no pirmā zvana līdz pasūtijuma saņemšanai) vajag daudz mazāk laika.
Selected response from:

Freimanis
Grading comment
Liels paldies visiem!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Izpildes laiks
DaceM (X)
3klienta piesaistīšanai patērētais laiks
Freimanis


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
lead times
Izpildes laiks


Explanation:
Ar lead times saprot laika periodu no pasūtījuma saņemšanas līdz galaprodukta piegādes brīdim.

http://termini.lza.lv/term.php?term=lead time&list=lead time&lang=EN

Example sentence(s):
  • Quelle vidējais pasūtījumu izpildes laiks ir 3 nedēļas, maksimālais izpildes laiks ir 12 nedēļas, skaitot no pasūtījuma reģistrācijas dienas.
  • Pretendents nodrošina pasūtījuma izpildi maksimāli īsā laikā (ne ilgāk kā 2darba dienās) un par visizdevīgākajiem noteikumiem pasūtītājam.

    Reference: http://www.wisegeek.com/what-is-lead-time.htm
DaceM (X)
Native speaker of: Native in LatvianLatvian

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
lead times
klienta piesaistīšanai patērētais laiks


Explanation:
vārdnīca ir laba lieta, atver, atrodi vajadzīgo šķirkli un tulks nav vajadzīgs. pietiek ar vārdnīcas operatoru.
Teksts ir gan par to, ka nabaga salesman pagātnē nācies stundām sēdēt pie telefona un zvanīt potenciāliem klientiem, pēc tam braukt daudzus tūkstošus km pie klienta, lai, iespējams, saņemtu pasūtījumu NO klienta. Bet tagad, lūk, klienta savaņģošanai (no pirmā zvana līdz pasūtijuma saņemšanai) vajag daudz mazāk laika.

Freimanis
Specializes in field
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 20
Grading comment
Liels paldies visiem!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search