co-branding

Latvian translation: zīmolu apvienošana

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:co-branding
Latvian translation:zīmolu apvienošana

For term searches and specialty glossaries, please try the new GBK glossaries
14:38 Jul 21, 2009
English to Latvian translations [PRO]
Bus/Financial - Marketing / Market Research
Additional field(s): Advertising / Public Relations
English term or phrase: co-branding
Definition from Cox Search, Inc:
A branding strategy where a marketer with its own brand seeks to partner with an established brand owned by another organization in hopes the synergy of the two brands is even more powerful than a single brand alone.

Example sentence(s):
  • There are a number of reasons companies embark on co-branding programs. To begin with, they're a powerful way of introducing one company's products and services to the loyalists of another. NewsFactor Network
  • The secret to successful co-branding is to stay true to the brand personality and values, and to choose partners carefully-partners who not only share some of those values, but target similar consumer segments to which value added packages will appeal. Paul Temporal's Asia Branding Tips
  • Most common methods of co-branding online is offering your services, data, products under different company’s identity, while preserving your own brand in less dominant format. LightMix Design Studio Blog
Glossary-building KudoZ




This question was created by:


This question is closed

zīmolu apvienošana
Definition:
Zīmolu apvienošana kopīgai produkta virzībai - tā ir savstarpēja zīmolu reklāma.
Selected response from:

Eurotext SIA
Latvia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of translations provided
4 +2zīmolu apvienošana
Eurotext SIA
5zīmolu saplūšana
Ineta Dāboliņa


  

Translations offered


16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
zīmolu apvienošana


Definition from own experience or research:
Zīmolu apvienošana kopīgai produkta virzībai - tā ir savstarpēja zīmolu reklāma.

Example sentence(s):
  • Piemēri zīmolu apvienošanai: •Nike un Apple kopīgi radītais Nike+iPod sporta komplekts (zīmolu sniegtais signāls: mums pierastie veselīgā dzīvesveida atribūti ir ideāli pieslīpēti, lai nodrošinātu baudījumu nepieciešamajām nodarbībām), •LG un Prada kopīgi izstrādātais mobilais telefons (zīmolu sniegtais signāls: ja LG garantēs aparātam ideālu funkcionēšanu, tad Prada noformējums padarīs šo modeli par augsta stila un statusa nesēju), •Ferarri un Puma sadarbība, kur sporta apavus rotā Ferarri logo (zīmolu sniegtais signāls: šie sporta apavi ir paredzēti jaunu rekordu sasniegšanai, un šos centienus pavadīs arī klātesošais Ferrari statuss ), •Acer un Asus labāko Laptop modeļu noformēšana Ferarri stilā ar Ferarri logo (tas pats ar Lamborghini) (zīmolu sniegtais signāls: par šiem datoriem ātrāku nav, vismaz, veikalos). Bet galvenais šīs sadarbības nestais ieguvums patērētājam ir augstais statuss, ko dod attiecīgais zīmols. Un par to ir jāmaksā statusam atbilstoša cena. - Referāts par zīmola attīstības tende  
  • Arī Latvijā dažādu uzņēmumu un to zīmolu apvienošanās process ir pašā plaukumā. - Satri. Literatūras & filozofijas portā  
  • Tāpat arī daži noteikumi par zīmolu apvienošanu var kavēt ienākšanu tirgū vai vismaz apgrūtināt to. - EUR-Lex  
Eurotext SIA
Latvia
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 4

Votes in favor of/against selecting this as the best translation of the term asked
Yes  Kaspars Gasuns
14 days
  -> Paldies!

Yes  Dzintars Skarbovskis: Piekrītu, ka šī termina atbilsme latviski ir „zīmolu apvienošana”. Saplūšana ir tad, kad viens zīmols iegādājas otru un to pēc laika "apēd" (zīmola Dati gadījums, pārtopot par Exigen)
40 days
  -> Paldies!

31 days   confidence: Answerer confidence 5/5
zīmolu saplūšana


Definition from own experience or research:
Zīmolu saplūšana nozīmē divu zīmolu sinerģiju, lai palielinātu abu zīmolu konkurētspēju, kas ir panākama ar kopējiem spēkiem tā vietā, lai konkurētu individuāli.

Example sentence(s):
  • Īpaši entuziastiski par apģērbu un aksesuāru un tehnoloģisko zīmolu saplūšanu ir postpadomju, Āzijas un Latīņamerikas valstu iedzīvotāji, kas arī kopumā ir jaunā luksusklases zīmolu perspektīva. - Diena.lv  
  • Zīmolu DATI ļoti augstu vērtē gan mūsu darbinieki, gan sadarbības partneri. Tieši tāpat pasaulē vērtē arī zīmolu Exigen Group. Tagad DATI ir pilntiesīgs Exigen Grupas loceklis, un neredzu te nekādas pretrunas, jo no šo divu zīmolu saplūšanas tikai iegūstam. - Sakaru pasaule  
Ineta Dāboliņa
Latvia
Native speaker of: Latvian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search