the ultimate brain test

Latvian translation: maksimālais

08:21 Oct 15, 2009
English to Latvian translations [PRO]
Social Sciences - Marketing / Market Research / advertising
English term or phrase: the ultimate brain test
No sērijas the ultimate challenge, the ultimate experience etc. jēga jau saprotama: ?is tik ir tas īstais, pārākais un pārbaudo?ākais, satruco?ākais etc. patiesībā tīrās pupu mizas nenobriedu?u prātu dullinā?anai, bet latviski nevaru īsti neitrāli pateikt.
Freimanis
Latvian translation:maksimālais
Explanation:
maksimālais smadzeņu tests
Selected response from:

Doroteja
Latvia
Grading comment
paldies.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3Visaptverošs smadzeņu tests
Imants Plume
3galīgais smadzeņu tests
Biruta MARKO
3pilnvērtīgs
Aivars Zarins
2maksimālais
Doroteja


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pilnvērtīgs


Explanation:
No sērijas - galīgs, pašpietiekams.

Aivars Zarins
Latvia
Native speaker of: Latvian

33 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
galīgais smadzeņu tests


Explanation:
Zemāk pieejami divi smadzeņu testi (brain test), kas nostāda mūsu smadzenes neveiklā situācijā.

Example sentence(s):
  • Zemāk pieejami divi smadzeņu testi (brain test), kas nostāda mūsu smadzenes neveiklā situācijā.
Biruta MARKO
Native speaker of: Native in LatvianLatvian

4 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
maksimālais


Explanation:
maksimālais smadzeņu tests

Doroteja
Latvia
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 7
Grading comment
paldies.

1 day 4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Visaptverošs smadzeņu tests


Explanation:
"Visaptverošs" varētu norādīt uz dažādu diagnosticēšanas līdzekļu pielietojumu (neuzsverot cilvēka subjektīvās domas)

Example sentence(s):
  • Lai gan pāreja ir noritējusi sekmīgi un ir veikti visaptveroši testi, ....

    Reference: http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=COM:20...
Imants Plume
Latvia
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search