ownership specific knowledge

Latvian translation: ar īpašumtiesībām saistītas zināšanas

09:37 Jan 2, 2012
English to Latvian translations [PRO]
Marketing / Market Research / investment theory
English term or phrase: ownership specific knowledge
Dynamic Capabilities: This perspective relates to resource-based view theory, which demonstrates the importance of *** ownership specific knowledge***.

paldies!
Arabella Bishop
Latvian translation:ar īpašumtiesībām saistītas zināšanas
Explanation:
Pēc analoģijas ar "ar īpašumtiesībām saistītas priekšrocības"

--------------------------------------------------
Note added at 16 hrs (2012-01-03 01:43:14 GMT)
--------------------------------------------------

Var jau lietot tādus vārdus kā "izrietošs", "specifisks" utt., bet labskanīgi tie noteikti nav un nozīmi īpaši neietekmē.
Selected response from:

vita z
Latvia
Grading comment
paldies!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1ar īpašumtiesībām saistītas zināšanas
vita z
4Skat. apsvēr.
Inese Poga-Smith


  

Answers


8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Skat. apsvēr.


Explanation:
Internalizācijas vai biznesa ieksējās optimizācijas teorija pakārtoti ietver arī jēdzienu par specifiskām, īpašām zināšanām (metodēm, tehnoloģijām, personāla zināšanām, pārvaldes, vadības, utml. stratēģijām) un to nozīmi konkurētspējas radīšanā/nodrošināšanā/saglabāšanā, tādēļ es ieteiktu izmantot
specifiskās, no īpašumtiesībām izrietošās zināšanas

Inese Poga-Smith
Canada
Works in field
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 8

13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
ar īpašumtiesībām saistītas zināšanas


Explanation:
Pēc analoģijas ar "ar īpašumtiesībām saistītas priekšrocības"

--------------------------------------------------
Note added at 16 hrs (2012-01-03 01:43:14 GMT)
--------------------------------------------------

Var jau lietot tādus vārdus kā "izrietošs", "specifisks" utt., bet labskanīgi tie noteikti nav un nozīmi īpaši neietekmē.

vita z
Latvia
Specializes in field
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 20
Grading comment
paldies!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  alis-kis
2 hrs
  -> Paldies!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search