point-biserial indices

Latvian translation: punktu biseriālais koeficients

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:point-biserial indices
Latvian translation:punktu biseriālais koeficients
Entered by: Ieva Jirgensone

09:39 Feb 7, 2007
English to Latvian translations [PRO]
Mathematics & Statistics
English term or phrase: point-biserial indices
xxx will carry out preliminary analyses and check the values of item difficulty, point-biserial indices and other psychometric coefficients for possible data entry errors
Ieva Jirgensone
punktu biseriālais koeficients
Explanation:
Iepriekšējā atbilde jau to faktiski ietver, tikai

1) ir punktu biseriālais koeficients

un

2) biseriālais korelācijas koeficients


un vēl citi koeficienti, ko izmanto datu apstrādē, piem.,
Pīrsona korelācijas koeficients,
Spīrmena rangu korelācijas koeficients,
daudzfaktoru korelācijas koeficients.

Par citiem apzīmējumiem un izmantotajiem terminiem, skatīt minēto saiti.
Selected response from:

Inese Poga-Smith
Canada
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4punktu biseriālais koeficients
Inese Poga-Smith
1point biseriālais korelācijas koeficients
mjbjosh


  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
point biseriālais korelācijas koeficients


Explanation:
Nav nekādas jausmas par statistiku, bet izskatās, ka latviski to sauc gan par "point-biseriālo" (ar defisi), "point biseriālo" (bez defises) un pat "punktu-biseriālo" korelācijas koeficientu. Pēdējais nosaukums, ja var ticēt Google, tiek lietots visretāk. Drošības pēc jau nu tomēr vajadzētu pārbaudīt kādā enciklopēdijā vai statistikas rokasgrāmatā.

Example sentence(s):
  • Korelāciju rēķini (Pīrsona, Spīrmena, Point-biseriālais korelācijas koeficients

    Reference: http://www.google.com/search?hl=en&safe=off&q=biseri%C4%81la...
mjbjosh
Native speaker of: Native in LatvianLatvian

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
punktu biseriālais koeficients


Explanation:
Iepriekšējā atbilde jau to faktiski ietver, tikai

1) ir punktu biseriālais koeficients

un

2) biseriālais korelācijas koeficients


un vēl citi koeficienti, ko izmanto datu apstrādē, piem.,
Pīrsona korelācijas koeficients,
Spīrmena rangu korelācijas koeficients,
daudzfaktoru korelācijas koeficients.

Par citiem apzīmējumiem un izmantotajiem terminiem, skatīt minēto saiti.



    Reference: http://72.14.203.104/search?q=cache:UoPwzIA1GwYJ:www.ppf.lu....
Inese Poga-Smith
Canada
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search