trocar sleeves

Latvian translation: troakāra uzmava

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:trocar sleeve
Latvian translation:troakāra uzmava
Entered by: vita z

15:59 Apr 9, 2016
English to Latvian translations [PRO]
Medical - Medical: Instruments / ķirurģijas instrumenti
English term or phrase: trocar sleeves
In addition to classic automatic trocar sleeves, TROKAMED also offers two additional product lines.
Biruta MARKO
troakāra uzmava
Explanation:
Vienreiz lietojams troakārs ar nevadošu uzmavu
Single Use Trocar with Non Conductive Sleeve
(file:///C:/Users/User/Downloads/179301%20stitok.pdf)

Special care should be taken when removing the AcuClip™ right angle clip applier from the trocar sleeve to avoid damage to the trocar seaL
Lai nepieļautu troakāra blīves sabojāšanu, īpaši piesardzīgi jārīkojas, izņemot AcuClip™ taisnleņķa spaiļu uzlicēju no troakāra uzmavas.
(file:///C:/Users/User/Downloads/OMSA8%20navod.pdf)

Pirms ievadāt troakāru caur ādas incīziju, ievietojiet obturatoru troakāra uzmavā.
(file:///C:/Users/User/Downloads/navod%20VS%20Plus.pdf)
Selected response from:

vita z
Latvia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Tikai ieteikums
Inese Poga-Smith
3troakāra uzmava
vita z
2troakāra uzgaļi
Doroteja
1varbūt noder
Brita Taskane


  

Answers


1 day 1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
troakāra uzgaļi


Explanation:
Piemēram, asie troakāra uzgaļi


    Reference: http://www.llu.lv
    Reference: http://www.vidzemesslimnica.lv
Doroteja
Latvia
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 119

1 day 4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
troakāra uzmava


Explanation:
Vienreiz lietojams troakārs ar nevadošu uzmavu
Single Use Trocar with Non Conductive Sleeve
(file:///C:/Users/User/Downloads/179301%20stitok.pdf)

Special care should be taken when removing the AcuClip™ right angle clip applier from the trocar sleeve to avoid damage to the trocar seaL
Lai nepieļautu troakāra blīves sabojāšanu, īpaši piesardzīgi jārīkojas, izņemot AcuClip™ taisnleņķa spaiļu uzlicēju no troakāra uzmavas.
(file:///C:/Users/User/Downloads/OMSA8%20navod.pdf)

Pirms ievadāt troakāru caur ādas incīziju, ievietojiet obturatoru troakāra uzmavā.
(file:///C:/Users/User/Downloads/navod%20VS%20Plus.pdf)

vita z
Latvia
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 44

3 days 2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Tikai ieteikums


Explanation:
Troakārs sastāv no uzgaļa, kas paredzēts ķermeņa kavitāti ietverošās sieniņas pārduršanai, kaniles, kurai var būt nomaināma, iekšēja izvades caurulīte, pa kuru veic atbilstošo ķermeņa šķidumu aspirāciju vai instrumentu ievietošanu, un instrumenta, zondes vai kameras ievades ievades vietas ar regulēšanas vārstu.
Paši uzgaļi ir gan ievelkami, gan ar asmeni, gan bez, konusveida, trīsšķautņu un arī truli.
Uzgaļa uzdevums ir tieši sieniņas vai ādas slāņu pārduršana, uzgalis ir īss un var būt arī ievelkams.
"Sleeve" attiecas uz taisno dažāda garuma kanili, caurulīti ar vai bez iekšēja, nomaināmas izvades caurulītes. Ir iespējamas dubultsieniņu kaniles tieši troakāriem.
Tā kā "sleeve" reāli nav pats uzgalis, es drīzāk sauktu to vienkārši par kaniles vadu, korpusu, kau kā tamlīdzīgi. Daži saukuši par stileti ar vai bez asmens, utt. Redzēju arī vienkārši "troakāra kanile".
Kanile pati par sevi jau ir caurulīte, un tajā vēl var būt ievietota cita nomaināma caurulīte dažiem modeļiem.
Izskatās šādi: skat. saiti





--------------------------------------------------
Note added at 3 days2 hrs (2016-04-12 18:01:32 GMT)
--------------------------------------------------

... caurulīti ar vai bez iekšējas, nomaināmas izvades caurulītes.

--------------------------------------------------
Note added at 3 days2 hrs (2016-04-12 18:02:23 GMT)
--------------------------------------------------

https://en.wikipedia.org/wiki/Trocar

--------------------------------------------------
Note added at 3 days2 hrs (2016-04-12 18:02:55 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.appliedmedical.com/References/ProceduralIndex.asp...


    Reference: http://www.spectrumsurgical.com/pdf/trocar-sleeves-laparosco...
    https://en.wikipedia.org/wiki/Trocar
Inese Poga-Smith
Canada
Specializes in field
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 102

3 days 15 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
varbūt noder


Explanation:
Troakārs - instruments ķermeņa dobuma punkcijai un šķidruma izvadīšanai; sastāv no metāla caurules (mandrēnas) un cauri tai izbīdāma stileta ar trīsšķautnaiņu smaili.

No: Rudzīts, K. (2005) Terminologia medica. Latīnu-Latviešu medicīnas terminu vārdnīca (1220. lpp.)

Brita Taskane
France
Specializes in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search