homemaker

Latvian translation: mājsaimnieks

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:homemaker
Latvian translation:mājsaimnieks
Entered by: mjbjosh

17:50 Oct 3, 2007
English to Latvian translations [PRO]
Social Sciences - Other
English term or phrase: homemaker
cilvēks, kas paliek mājās, lai rūpētos par bērniem etc.

attiecīgi viņiem maksā pabalstu homemakers scheme ietvaros.
latviski ir vārds mājsaimniece, kas der sievietēm, bet neder attiecībā uz vīrieti, jo mājsaimnieks ir cita opera. kā lai nosauc šo būtni.
Freimanis
mājsaimnieks
Explanation:
Kāpēc neder mājsaimnieks? Kāpēc cita opera? Cita opera būtu namsaimnieks. Bet tā, pilna gugle ar mājsaimniekiem.
Selected response from:

mjbjosh
Grading comment
Paldies.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3mājsaimnieks
mjbjosh
2saimniecības vedējs
Janis Auzins
1auklis
Uldis Liepkalns


  

Answers


36 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
auklis


Explanation:
:)))))))))))))))))

Uldis Liepkalns
Latvia
Native speaker of: Native in LatvianLatvian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 31

41 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
saimniecības vedējs


Explanation:


Janis Auzins
Native speaker of: Native in LatvianLatvian

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
mājsaimnieks


Explanation:
Kāpēc neder mājsaimnieks? Kāpēc cita opera? Cita opera būtu namsaimnieks. Bet tā, pilna gugle ar mājsaimniekiem.

Example sentence(s):
  • Šo iemeslu ir atzīmējusi arī katra trešā pašnodarbinātā persona un mājsaimnieks/ce.
  • Mājsaimniece – persona, kas ir mājsaimnieks vai mājsaimniece un pašlaik nestrādā algotu darbu.

    Reference: http://www.eiropainfo.lv/files/petijumi/Report_Feb_2006_atti...
    Reference: http://www.np.gov.lv/lv/faili_lv/Pecreferenduma_aptauja.doc
mjbjosh
Works in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 18
Grading comment
Paldies.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Janis Auzins: "Mājsaimniece- persona, kas ir mājsaimnieks vai mājsaimniece un pašlaik nestrādā algotu darbu" Beidzot arī ir viens sieviešu dzimtes profesijas nosaukums :-)
19 mins

agree  tinageta
5 hrs

agree  Ilona Kangro
10 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search