tarwater

Latvian translation: darvas ūdens

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:tarwater
Latvian translation:darvas ūdens
Entered by: Kristīne Biezā

10:09 Dec 19, 2007
English to Latvian translations [PRO]
Other
English term or phrase: tarwater
Contains 70 % light tarwater in water. Tarwater is mainly water, but it contains also tar aromes.
Kristīne Biezā
Latvia
darvas ūdens
Explanation:
.....brūnu purva ūdeni, un tā vien liekas, ka tur tecētu darvas ūdens, kurš iztecējis no Jāņa darvas cepļa pirms tam, kad darva bieza un brūna ietek silē. ...
lv.lv/index.php?menu_body=DOC&id=5809&menu_left=LAIDIENS&PHPSESSID=2a0be663d6fa0908c81d713bed... - 107k -
Kādreiz izmanto kā dezinfekcijas līdzekli
Selected response from:

Doroteja
Latvia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2darvas ūdens
Doroteja
4bērza darvas šķīdums
mjbjosh


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
darvas ūdens


Explanation:
.....brūnu purva ūdeni, un tā vien liekas, ka tur tecētu darvas ūdens, kurš iztecējis no Jāņa darvas cepļa pirms tam, kad darva bieza un brūna ietek silē. ...
lv.lv/index.php?menu_body=DOC&id=5809&menu_left=LAIDIENS&PHPSESSID=2a0be663d6fa0908c81d713bed... - 107k -
Kādreiz izmanto kā dezinfekcijas līdzekli


    lv.lv/index.php?menu_body=DOC&id=5809&menu_left=LAIDIENS&PHPSESSID=2a0be663d6fa0908c81d713bed... - 107k -
Doroteja
Latvia
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evija Rimšāne: arī atradu šo vienīgo tulkojumu. Turklāt arī atbilstīgi multitranam nekas cits īsti tur nesanāk...
3 mins

agree  Kristine Sprula (Lielause): Jā, tā arī ir vienīgā vieta, ko Gūglestante piedāvā.
7 mins

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
bērza darvas šķīdums


Explanation:
Domāju, ka runa ir par bērza darvas šķīdumu, ar kuru smērē lopiņiem nagus.


Example sentence(s):
  • Bērza darvas šķīdums ārīgai aplikācijai pārnadžiem, viennadžiem, cūkām un mājputniem.

    Reference: http://www.veterinaaria.ee/public/files/6.doc
mjbjosh
Works in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 18




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search