Other patents pending; other designs pending

Latvian translation: citi patenti (dizaini) iesniegti apstiprināšanai

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Other patents pending; other designs pending
Latvian translation:citi patenti (dizaini) iesniegti apstiprināšanai
Entered by: Kristine Grinberga

07:07 Apr 26, 2007
English to Latvian translations [PRO]
Law/Patents - Patents
English term or phrase: Other patents pending; other designs pending
Frāze, ko bieži lieto dokumentos par ierīcēm.
Mans tulkojuma variants: Citi patenti (dizaini) iesniegti izskatīšanai.
Bet īsti pārliecināta neesmu, vai tas ir pareizs tulkojums...
Inguna Hausmane
Latvia
citi patenti (dizaini) iesniegti apstiprināšanai
Explanation:
:)
Selected response from:

Kristine Grinberga
Grading comment
Paldies, sis variants man skiet vispareizakais no latviesu valodas viedokla!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4citi patenti (dizaini) iesniegti apstiprināšanai
Kristine Grinberga
4citi neizlemti patenti un dizaina zīmes
Inese Poga-Smith
3citi (vēl) nereģistrētie patenti / dizaini
Kristine Sprula (Lielause)


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
other patents pending; other designs pending
citi (vēl) nereģistrētie patenti / dizaini


Explanation:
Doma aptuveni šāda, ka pieteikti ir, bet vēl nav reģistrēti.

Kristine Sprula (Lielause)
Latvia
Native speaker of: Latvian

22 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
other patents pending; other designs pending
citi patenti (dizaini) iesniegti apstiprināšanai


Explanation:
:)

Kristine Grinberga
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 3
Grading comment
Paldies, sis variants man skiet vispareizakais no latviesu valodas viedokla!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ines Burrell
1 hr

agree  Ilona Kangro
1 hr

agree  Evija Rimšāne
3 hrs

agree  mjbjosh
1 day 11 hrs

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
other patents pending; other designs pending
citi neizlemti patenti un dizaina zīmes


Explanation:
Ir tā, ka dažas kompānijas pieprasa tulkot šos izteikumus noteiktā veidā. Visbiežāk ticis prasīts, lai tulko tieši tā ( Smith's Medical, CoStar, ResMed).

Inese Poga-Smith
Canada
Native speaker of: Latvian
Notes to answerer
Asker: Paldies, sis ir labs ieteikums!





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search