Display

Latvian translation: uz displeja tiek paraadiits

13:54 Apr 10, 2005
English to Latvian translations [PRO]
Tech/Engineering - Photography/Imaging (& Graphic Arts) / imaging equipment
English term or phrase: Display
Es zinu, ka tas ir bezgala stulbs jautājums, bet es pēkšni sapratu, ka nevaru atrast tulkojumu, kas man patik. Teksts ir par printeriem, kuriem ir ekrāns un uz šī ekrāna vai datora darbvirsmas ir displayed this and that. Es lāpos ar ir redzams, tiek izcelts utt. Bet varbūt tomēr ir šim vārdam precīzs datortehnikas terminoloģijai atbilstošs tulkojums.
Ines Burrell
United Kingdom
Latvian translation:uz displeja tiek paraadiits
Explanation:
gan "displejs", gan "ekraans" ir sveshvaardi, neredzu, kaadeelj viens buutu jaaaizvieto ar otru.
Selected response from:

Uldis Liepkalns
Latvia
Grading comment
Paldies!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2uz displeja tiek paraadiits
Uldis Liepkalns
5uz displeja tiek attēlots
Inga Baranova
2tiek demonstrets
Doroteja


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
display
tiek demonstrets


Explanation:
Fotografesana dzirdets termins

Doroteja
Latvia
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 4

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
display
uz displeja tiek paraadiits


Explanation:
gan "displejs", gan "ekraans" ir sveshvaardi, neredzu, kaadeelj viens buutu jaaaizvieto ar otru.

Uldis Liepkalns
Latvia
Native speaker of: Native in LatvianLatvian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 36
Grading comment
Paldies!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kaspars Melkis: Par displeju parasti sauc nelielu laukumu informācijai rādīšanai, visbiežāk iebūvēts kādā ierīcē, savukārt ekrāns ir lielāks atsevišķs laukums.
2 hrs
  -> Paldies, Kaspar! Es apmeeram taadu atskjiriibas aprakstu aizsuutiiju Askeram pa epastu, jo Burrell deelj kaut kaadiem bagiem neredz papildjautaajuma lauku.

agree  Inese Poga-Smith: un vēl arī "displejā redzams"
3 hrs
  -> Paldies!

17 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
display
uz displeja tiek attēlots


Explanation:
Vēl viens variants...
Parasti es to izmantoju, tulkojot elektroniku un lokalizeejot kaadu programmatuuru...

www.europeanhitradio.com/samsung/voicetext.pdf :
Pateicoties FTF ekrānam un 262 000 krāsām, displejā notiekošais tiek attēlots...


ļoti. kontrastaini un dzīvi. Testējot šo modeli, tie, kas ieraudzīja D410,

Inga Baranova
Native speaker of: Native in LatvianLatvian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 8




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search