Lūdzu, skat. teikumu.

Latvian translation: uz izsaucamā abonenta rēķina

20:11 Dec 1, 2011
English to Latvian translations [PRO]
Bus/Financial - Telecom(munications)
English term or phrase: Lūdzu, skat. teikumu.
The system can be accessed from international locations at xx-xxx-xxxx-xxxx (tālruņa nr.), or collect into the United States at xxx-xxx-xxxx (tālruņa nr.).

Runa ir par ASV un Kanādā esošu uzticības tālruni, ko var izmantot arī no ārzemēm. Nekādi nespēju izdomāt teikuma otro daļu, kas sākas ar "or collect....."
Kristine Sprula (Lielause)
Latvia
Latvian translation:uz izsaucamā abonenta rēķina
Explanation:
Tāda ir galvenā doma. Saprotams, ka teikumā attiecīgi jāpielāgo arī "ASV" un tālruņa numurs.

Šķiet, ka tulkojat līdzīgu tekstu ar kādu kolēģi, kura identisku jautājumu uzdevusi en-ru pārī: http://www.proz.com/kudoz/english_to_russian/human_resources...
Selected response from:

Jānis Greivuls
Latvia
Grading comment
Paldies!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2maksā (zvana) adresāts...
Uldis Sprogis
4 +2uz izsaucamā abonenta rēķina
Jānis Greivuls
4ievadiet tālruņa numuru
Aivars Zarins


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
lūdzu, skat. teikumu.
ievadiet tālruņa numuru


Explanation:
Varētu teikt arī: salieciet numuru, bet tā dīvaini izklausās.

Aivars Zarins
Latvia
Specializes in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 20

13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
collect into
uz izsaucamā abonenta rēķina


Explanation:
Tāda ir galvenā doma. Saprotams, ka teikumā attiecīgi jāpielāgo arī "ASV" un tālruņa numurs.

Šķiet, ka tulkojat līdzīgu tekstu ar kādu kolēģi, kura identisku jautājumu uzdevusi en-ru pārī: http://www.proz.com/kudoz/english_to_russian/human_resources...

Jānis Greivuls
Latvia
Works in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Paldies!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  zigurdsg: Piekriitu Jaanim. Ja zvana 'collect', tad maksaa otraa partija. Lielbritaanijaa to sauc 'reverse-charge call'
11 hrs
  -> Paldies!

agree  Doroteja
13 hrs
  -> Paldies!

15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
lūdzu, skat. teikumu.
maksā (zvana) adresāts...


Explanation:
Par "collect call" vai "to call collect" jau ir bijis jautājums:

http://www.proz.com/kudoz/english_to_latvian/general_convers...

Līdz ar to: (...) vai veicot adresāta apmaksātu zvanu uz ASV pa tālruņa nr. xxx-xxx-xxxx.

Vai kaut kā tamlīdzīgi

Uldis Sprogis
Works in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ojars: piekrītu Uldim
10 hrs
  -> Paldies!

agree  alis-kis
5 days




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search