gerbil

Latvian translation: smilšu pele

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:gerbil
Latvian translation:smilšu pele
Entered by: biankonera

22:37 Nov 16, 2006
English to Latvian translations [PRO]
Science - Zoology
English term or phrase: gerbil
Varbūt kāds zina, kāds šim, visnotaļ simpātiskajam, grauzējam vārds latviski? Paldies!
biankonera
Latvia
smilšu pele
Explanation:
Ir ļoti daudz smilšu peļu sugu, latviski tulkotus atradu Mongolijas smilšu pele un taukastes smilšu pele.

Piemērs no teksta:
Bez mājas pelēm arvien biežāk nebrīvē tiek turēti arī eksotiskie grauzēji. Viens no tiem – tuksnešu un pustuksnešu iemītnieces smilšu peles. To augums var sasniegt 18 cm, kažociņš ieturēts dabiski brūnganos toņos, taču izaudzētas arī rudas, baltas un melnas varietātes. Aste klāta ar īsu vilniņu, kas galā veido pušķīti. Biežāk nebrīvē tiek audzētas Mongolijas smilšu peles. Šie dzīvnieki ir viegli pieradināmi, sevišķi, ja apmācības procesā tiek izmantoti kādi gardumi – rozīnes, miltu tārpi, saulespuķu sēkliņas.

Bilde: http://www.virtual.lv/photo/manzurovs/mongolijas_smilsu_pele...

Selected response from:

Inese Poga-Smith
Canada
Grading comment
Paldies! Bildē kā reizi ir tas dzīvnieciņš, kura nosaukumu meklēju.:)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5smilšu pele
Inese Poga-Smith
3 +1gerbils (?)
Christina Keating (X)
3lēcējpele
Ines Burrell


  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
gerbils (?)


Explanation:
igauņu valoda - liivahiir
krievu valoda - песчанка
poļu valoda - myszoskoczka
latviešu valoda - nekas :(

Christina Keating (X)
United States
Native speaker of: English

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Uldis Liepkalns: Vārdnīcās nav, tad es ieteiktu palikt pie gerbila :)
15 mins

27 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
lēcējpele


Explanation:
Varbūt....

Alergēni
E209, Lēcējpeles epitēlijs, Gerbil Epithelium. E210, Lapsa, Fox. E213, Papagaiļa spalvas, Parrot Feathers. E214, Žubītes spalvas, Finch Feathers ...
www.egl.lv/docs/226/al_tab.htm - 69k - Saglabātā kopija - Līdzīgās lapas


Ines Burrell
United Kingdom
Native speaker of: Native in LatvianLatvian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 4

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
smilšu pele


Explanation:
Ir ļoti daudz smilšu peļu sugu, latviski tulkotus atradu Mongolijas smilšu pele un taukastes smilšu pele.

Piemērs no teksta:
Bez mājas pelēm arvien biežāk nebrīvē tiek turēti arī eksotiskie grauzēji. Viens no tiem – tuksnešu un pustuksnešu iemītnieces smilšu peles. To augums var sasniegt 18 cm, kažociņš ieturēts dabiski brūnganos toņos, taču izaudzētas arī rudas, baltas un melnas varietātes. Aste klāta ar īsu vilniņu, kas galā veido pušķīti. Biežāk nebrīvē tiek audzētas Mongolijas smilšu peles. Šie dzīvnieki ir viegli pieradināmi, sevišķi, ja apmācības procesā tiek izmantoti kādi gardumi – rozīnes, miltu tārpi, saulespuķu sēkliņas.

Bilde: http://www.virtual.lv/photo/manzurovs/mongolijas_smilsu_pele...




    Reference: http://www.freewebs.com/nikucis/dzivnieki.htm
Inese Poga-Smith
Canada
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Paldies! Bildē kā reizi ir tas dzīvnieciņš, kura nosaukumu meklēju.:)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search