re-entry intervals/dates

Lithuanian translation: laikotarpiai tarp purškimų {t.y. saugus laikotarpis (intervalas) žmonių patekimui į nupurkštus plotus}

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:re-entry intervals
Lithuanian translation:laikotarpiai tarp purškimų {t.y. saugus laikotarpis (intervalas) žmonių patekimui į nupurkštus plotus}
Entered by: Vitals

06:56 Aug 19, 2016
English to Lithuanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Agriculture / handling pesticides.
English term or phrase: re-entry intervals/dates
Kalba apie pesticides tvarkymą dideliame ūkyje.

Handling pesticides:
- Observe assigned **re-entry** intervals.
- Wear the appropriate clothing when entering fields before the **re-entry** date.
- ...

Gal kas žino tikslų atitikmenį? Iš anksto dėkoju.
Vitals
Lithuania
saugus laikotarpis (intervalas) žmonių patekimui į nupurkštus plotus
Explanation:
Žr. čia (19 psl.):

http://zum.lrv.lt/uploads/zum/documents/files/LT_versija/Nau...

Manau, kad trumpo termino nėra, reikia aiškinamojo vertimo.
Selected response from:

Rita Vaicekonyte
Lithuania
Grading comment
Dėkoju. Jūsų nurodytame dokumente radau teisingą trumpesnį atsakymą.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4saugus laikotarpis (intervalas) žmonių patekimui į nupurkštus plotus
Rita Vaicekonyte
3pakartotinis apdorojimas
Ramunas Kontrimas


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
saugus laikotarpis (intervalas) žmonių patekimui į nupurkštus plotus


Explanation:
Žr. čia (19 psl.):

http://zum.lrv.lt/uploads/zum/documents/files/LT_versija/Nau...

Manau, kad trumpo termino nėra, reikia aiškinamojo vertimo.

Rita Vaicekonyte
Lithuania
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dėkoju. Jūsų nurodytame dokumente radau teisingą trumpesnį atsakymą.

7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pakartotinis apdorojimas


Explanation:


--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs (2016-08-19 16:42:20 GMT)
--------------------------------------------------

sutinku su kitu vertimu, maniškis klaidingas

Ramunas Kontrimas
Lithuania
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in category: 5




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search