feed to depth

Lithuanian translation: pastūma gilyn

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:feed to depth
Lithuanian translation:pastūma gilyn
Entered by: Vaida V

16:19 Jan 25, 2016
English to Lithuanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automation & Robotics / Lathes / Milling machines
English term or phrase: feed to depth
Kalbama apie gręžimą staklėmis. Veiksmas „feed“ taikomas grąžtams, taigi, „feed to depth“ reiškia grąžto įgręžimą iki tam tikro gylio. Kaip siūlytumėte kuo trumpiau išversti šią frazę?
Vaida V
Lithuania
pastūma gilyn
Explanation:
Arba: pastūma iki (tokio ir tokio) gylio. Čia (feed) kalbama ne apie patį gręžimą, bet apie gręžimo įrankio judesį - šis parametras gali būti programuojamas.
Selected response from:

Marius Cerniauskas
Lithuania
Grading comment
Ačiū
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4pastūma gilyn
Marius Cerniauskas
3įgręžimo gylis
Leonardas


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
įgręžimo gylis


Explanation:
.

Leonardas
PRO pts in category: 9

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pastūma gilyn


Explanation:
Arba: pastūma iki (tokio ir tokio) gylio. Čia (feed) kalbama ne apie patį gręžimą, bet apie gręžimo įrankio judesį - šis parametras gali būti programuojamas.

Marius Cerniauskas
Lithuania
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Ačiū




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search