carpool

Lithuanian translation: eismo juosta, skirta daug žmonių gabenantiems automobiliams

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:carpool
Lithuanian translation:eismo juosta, skirta daug žmonių gabenantiems automobiliams
Entered by: ingoociukas

20:53 Oct 8, 2007
English to Lithuanian translations [PRO]
Science - Automotive / Cars & Trucks / cars
English term or phrase: carpool
Noreciau suzinoti lietuviska atitikmeni.
ingoociukas
eismo juosta, skirta daug žmonių gabenantiems automobiliams
Explanation:
Lietuvoje nieko panašaus nėra, taigi, ir specifinio termino turbūt nėra.
Selected response from:

Justas Staniulis
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1eismo juosta, skirta daug žmonių gabenantiems automobiliams
Justas Staniulis
3bendras naudojimasis automobiliu
Justas Staniulis
3susitarimas pavežti (dalijimasis vienu automobiliu)
Ugne Vitkute (X)
2 -1(automobilių) talka
Gintautas Kaminskas


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
bendras naudojimasis automobiliu


Explanation:
Būtų gerai daugiau konteksto pamatyti.


    Reference: http://dictionary.reference.com/search?q=carpool&r=66
Justas Staniulis
Specializes in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 34
Notes to answerer
Asker: using carpool lane (California state)


24 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
eismo juosta, skirta daug žmonių gabenantiems automobiliams


Explanation:
Lietuvoje nieko panašaus nėra, taigi, ir specifinio termino turbūt nėra.


    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/HOV
Justas Staniulis
Specializes in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 34

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  diana bb
8 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): -1
(automobilių) talka


Explanation:
Nežinau, ar tikrai būtų galima naudoti terminą „automobilių talką“ lietuviškai, bet iš esmės, tokia yra ‘car pool’ reikšmė. ‘To pool’ reiškia ‘sutelkti’. Jeigu galima sutelkti jėgas ir pastangas, tai kodėl ne ir mašinas?

Example sentence(s):
  • Sudarėme automobilių talką, kad kiekvienam nereikėtų važiuoti savo mašina.
Gintautas Kaminskas
Australia
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Justas Staniulis: Na, šiuo atveju sutelkiami ne automobiliai, o keleiviai :) Be to, esu gan tikras, kad labai nedaug kas sugebėtų iššifruoti, ką norima pasakyti terminu „automobilių talka“. Bent jau aš tikrai jokio supratimo neturėčiau :)
9 hrs

8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
susitarimas pavežti (dalijimasis vienu automobiliu)


Explanation:
Siūlytas anksčiau terminas 'automobilių talka' nėra teisingas dėl to, kad talkoje dalyvauja žmonės, o ne automobiliai. Kita vertus, talka - tai telktinis darbas, o pavežimas nėra visiškai darbas ir ne telktinis, nes veža vienas, o ne visi važiuoja 'sutelktai'.


    Reference: http://64.233.183.104/search?q=cache:JBrFbCx2x4cJ:www.eu-por...
Ugne Vitkute (X)
Lithuania
Native speaker of: Lithuanian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search