homologue

Lithuanian translation: homologavimas

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:homologation
Lithuanian translation:homologavimas
Entered by: Vitals

13:33 Apr 14, 2008
English to Lithuanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / car racing
English term or phrase: homologue
Is teksto apie lenktyninius automobilius:

Considerably modified compared to their production based homologues, the "LM"GT1 cars are rear-wheel drive...

Ar ta "LM" GT1 kategorija yra kazkaip verciama, ar paliekamas originalas?
Vitals
Lithuania
homologacijai pagamintas egzempliorius/automobilis
Explanation:
GT1, apie kurį kalbama, yra viena iš automobilių klasių Le Mano lenktynėse, LM čia reiškia „Le Mans“ – „Le Manas“, tai gal ir galima būtų rašyti pilną pavadinimą.
Selected response from:

Justas Staniulis
Grading comment
Jusu atsakymas nuvede teisingu keliu
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3atitikmuo
svarelis
3homologacijai pagamintas egzempliorius/automobilis
Justas Staniulis


  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
homologacijai pagamintas egzempliorius/automobilis


Explanation:
GT1, apie kurį kalbama, yra viena iš automobilių klasių Le Mano lenktynėse, LM čia reiškia „Le Mans“ – „Le Manas“, tai gal ir galima būtų rašyti pilną pavadinimą.

Justas Staniulis
Specializes in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 34
Grading comment
Jusu atsakymas nuvede teisingu keliu

6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
atitikmuo


Explanation:
Pagal tarptautinių žodžių žodyną, homologai yra "panašių arba tų pačių savybių org. junginiai, kurių radikalai skiriasi viena ar keliomis metileno –CH2– grupėmis." Kadangi "homologous" yra ne tik "homologinis" (biol., chem.), bet ir "atitinkamas", manau, kad tai labai pakeisti automobiliai, palyginus su jų klasės/gamybos pagrindu gaminamais atitikmenimis (palyginus su LM automobilius pagal gamybos būdą atitinkančiais automobiliais).

svarelis
Lithuania
Specializes in field
Native speaker of: Lithuanian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search