privateer

Lithuanian translation: privati (lenktiniu) komanda/ dalyvis

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:privateer
Lithuanian translation:privati (lenktiniu) komanda/ dalyvis
Entered by: Vitals

08:38 Apr 21, 2008
English to Lithuanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / car racing
English term or phrase: privateer
Kalbama apie lenktyninius automobilius:

This race car is also available to ***privateers***. The factory provides full service to ***privateers*** throughout Europe and the United States.

Kas tai gali buti, ir kaip tas zodiz yra verciamas?
Vitals
Lithuania
privati komanda/ dalyvis
Explanation:
http://en.wikipedia.org/wiki/Privateer_(motorsport)

K.: 2004 metais Jūs dalyvavote keturiose lenktynėse su maža Jordan komanda, o dabar atstovaujate Toyota, kurioje yra galingas autogamintojo kompanijos palaikymas. Ar didelis skirtumas?

T.G.: Šių komandų negalima lyginti. Jordan – maža privati komanda, turinti finansinių problemų, Toyota tvirtai pasitiki rytojaus diena. Toyota komandoje aš kaip namie, ir ne todėl, kad komandos bazė įsikūrusi Vokietijoje – ši komanda nusiteikusi sėkmei.

http://www.formule1.lt/index.php?pid=17&id=7814
Selected response from:

vita_translates
Lithuania
Grading comment
Aciu.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3privati komanda/ dalyvis
vita_translates
3nepriklausomas
Gintautas Kaminskas


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
nepriklausomas


Explanation:
Tas, kuris dalyvauja lenktynėse nepriklausomai (neatstovauja jokiai firmai ar organizacijai).


Example sentence(s):
  • Vasek Polak, (1914–1997), renowned 1970's US Porsche privateer team owner
Gintautas Kaminskas
Australia
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 12

27 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
privati komanda/ dalyvis


Explanation:
http://en.wikipedia.org/wiki/Privateer_(motorsport)

K.: 2004 metais Jūs dalyvavote keturiose lenktynėse su maža Jordan komanda, o dabar atstovaujate Toyota, kurioje yra galingas autogamintojo kompanijos palaikymas. Ar didelis skirtumas?

T.G.: Šių komandų negalima lyginti. Jordan – maža privati komanda, turinti finansinių problemų, Toyota tvirtai pasitiki rytojaus diena. Toyota komandoje aš kaip namie, ir ne todėl, kad komandos bazė įsikūrusi Vokietijoje – ši komanda nusiteikusi sėkmei.

http://www.formule1.lt/index.php?pid=17&id=7814


    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Privateer_%28motorsport%29
    Reference: http://www.formule1.lt/index.php?pid=17&id=7814
vita_translates
Lithuania
Works in field
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in category: 11
Grading comment
Aciu.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search