pit stop

Lithuanian translation: sustojimas boksuose

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:pit stop
Lithuanian translation:sustojimas boksuose
Entered by: Marius Reika

11:47 Aug 18, 2008
English to Lithuanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / pit stop
English term or phrase: pit stop
Is straipsnio apie Spa lenktynes;

A ***pit stop*** of Spyker’s neighbor LMP team caused the Speedy Racing Spyker a lot of time.

Aciu.
Vitals
Lithuania
sustojimas automobilių remonto punkte
Explanation:
Žr. „Anglono“ / „Alkono“ „pit“ 10 įrašą.

„Kitas gana įprastas automobilių lenktynėse terminas „pit stop“ anglų - lietuvių kalbų žodyne turi dvi reikšmes: automobilių remonto ir degalų papildymo punktas; sustojimas automobilių remonto punkte.“
http://www.lietuvosrytas.lt/-11488948651148018939-p1-ratai-f...

--------------------------------------------------
Note added at 1 val. (2008-08-18 12:50:27 GMT)
--------------------------------------------------

„F-1“ žargonu kalbant – „sustojimas boksuose“.
http://www.google.lt/search?q="sustojimas boksuose"&ie=utf-8...
Vartočiau šitą variantą, kuris, manau, būtų priimtiniausias ir suprantamiausias lenktynių mėgėjams ir kitiems besidomintiems.
Selected response from:

Marius Reika
Grading comment
Dekouj, Mariau. Net nepagalvojau, kad Anglonas gali buti toks "protingas" ir duoti sio termino reiksme... :) Panaudojau butent "boksus"
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1automobilių remonto ir degalų papildymo punktas
Gintautas Kaminskas
4sustojimas automobilių remonto punkte
Marius Reika


  

Answers


46 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
automobilių remonto ir degalų papildymo punktas


Explanation:
Kitas gana įprastas automobilių lenktynėse terminas „pit stop“ anglų - lietuvių kalbų žodyne turi dvi reikšmes: automobilių remonto ir degalų papildymo punktas; sustojimas automobilių remonto punkte.


    Reference: http://www.lietuvosrytas.lt/-11488948651148018939-p1-ratai-f...
Gintautas Kaminskas
Australia
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  adriennp
6 mins

41 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sustojimas automobilių remonto punkte


Explanation:
Žr. „Anglono“ / „Alkono“ „pit“ 10 įrašą.

„Kitas gana įprastas automobilių lenktynėse terminas „pit stop“ anglų - lietuvių kalbų žodyne turi dvi reikšmes: automobilių remonto ir degalų papildymo punktas; sustojimas automobilių remonto punkte.“
http://www.lietuvosrytas.lt/-11488948651148018939-p1-ratai-f...

--------------------------------------------------
Note added at 1 val. (2008-08-18 12:50:27 GMT)
--------------------------------------------------

„F-1“ žargonu kalbant – „sustojimas boksuose“.
http://www.google.lt/search?q="sustojimas boksuose"&ie=utf-8...
Vartočiau šitą variantą, kuris, manau, būtų priimtiniausias ir suprantamiausias lenktynių mėgėjams ir kitiems besidomintiems.

Marius Reika
Specializes in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 24
Grading comment
Dekouj, Mariau. Net nepagalvojau, kad Anglonas gali buti toks "protingas" ir duoti sio termino reiksme... :) Panaudojau butent "boksus"




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search