Current Gun

Lithuanian translation: nuolatinės srovės matuoklis

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:DC Current Gun
Lithuanian translation:nuolatinės srovės matuoklis
Entered by: Romualdas Zvonkus

19:55 Sep 29, 2008
English to Lithuanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / Volvo spare part
English term or phrase: Current Gun
Taip pat gali būti „D.C. Current Gun“ arba „D C Current Gun“

Ši atsarginė dalis yra šiame sąraše
http://eurotruck.su/content/view/96/76/1/2/

bet dėl to man ne lengviau...
Romualdas Zvonkus
Lithuania
nuolatinės srovės matuoklis
Explanation:
nuolatinės srovės matuoklis
Selected response from:

Vidmantas Stilius
Grading comment
Ačiū. Vokiečiai irgi taip pat išaiškino ir net tas pačias nuorodas nurodė.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5suvirinimo (aparato) pistoletas
Lukas_43
4nuolatinės srovės matuoklis
Vidmantas Stilius
2srovės pistoletas
Leonardas
Summary of reference entries provided
Raimis (X)

Discussion entries: 1





  

Answers


48 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
current gun
srovės pistoletas


Explanation:
D.C.CURRENT GUN - nuolatinės srovės pistoletas

Leonardas
PRO pts in category: 50

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
current gun
nuolatinės srovės matuoklis


Explanation:
nuolatinės srovės matuoklis


    Reference: http://209.85.135.104/search?q=cache:v7j788CX4pEJ:www.rapid-...
Vidmantas Stilius
Works in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 14
Grading comment
Ačiū. Vokiečiai irgi taip pat išaiškino ir net tas pačias nuorodas nurodė.

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
current gun
suvirinimo (aparato) pistoletas


Explanation:
DC current gun - nuolatinės srovės elektrinio suvirinimo aparato pistoletas

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-09-29 21:20:25 GMT)
--------------------------------------------------

Jei atkreipsite dėmesį į tą sąrašą, pastebėsite, kad jame daug ne tik atsarginių dalių, bet ir įrankių ar kitų priemonių (pvz., COLLECTION RESERVOI, kurio taip pat veziotis neįprasta). Manau kad mažas suvirinimo apratas bet kuriam sunkvežimio vairuotojui būtų naudingas.

--------------------------------------------------
Note added at 1 day2 hrs (2008-09-30 22:03:43 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Kažin kam tuomet tame pačiame sąraše reikalingas 9812519 38986.53 1326.1 MULTIMETER?

Lukas_43
Specializes in field
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in category: 18
Notes to answerer
Asker: Ar tai gali būti sunkvežimio (šiuo atveju Volvo) detalė, parduodama kaip atsarginė dalis? T. y. ar įprasta sunkvežimyje vežiotis suvirinimo aparatą?





Reference comments


1 hr
Reference

Reference information:
Kadangi klausimas yra ne kaip apibūdinti lietuvišku terminu konkretų dalyką, o kas tas dalykas galėtų būti, turbūt verta paprašyti kliento, kad jis tai paaiškintų. Kitaip galima labai toli nugrybauti... :-)
Žinoma, tai užtruks dieną ar dvi, bet ko gero pasitikslinti verta.

Raimis (X)
Lithuania
Specializes in field
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in category: 27




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search