CAI

Lithuanian translation: Apkrovos gebos indeksas

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:CAI - Carrying ability index
Lithuanian translation:Apkrovos gebos indeksas
Entered by: Inga Jurkeviciute

16:30 Jan 22, 2009
English to Lithuanian translations [PRO]
Automotive / Cars & Trucks / Tires
English term or phrase: CAI
XXX strongly recommends that four-wheel drive vehicles be fitted with four identical tires (meaning the same size, same model, same CAI).
Ugne Vitkute (X)
Lithuania
Apkrovos gebos indeksas
Explanation:
Radau kas tai yra CAI

Carrying ability index (CAI) - one or two numbers showing a load which a single or a double type car bear at speed cooresponding to a proper Speed category.

http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:2...

Apkrovos gebos indeksas – vienas ar du skaičiai, žymintys apkrovą, kurią padanga gali atlaikyti...

Selected response from:

Inga Jurkeviciute
Italy
Grading comment
dėkui
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Jungtinis adreso identifikatorius (Combined Address Identification)
Lukas_43
4Apkrovos gebos indeksas
Inga Jurkeviciute
3visuotinis dalies numeris (CAI)
Rytis Andriuškevičius
2 +1palikti kaip yra
Aivaras Zilvinskas


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
cai
palikti kaip yra


Explanation:
nesu tikras, bet manyčiau, galima palikti kaip yra, kadangi daugelyje lietuviškų svetainių pateikiant parduodamų padangų pirmojoje lentelės grafoje nurodoma "CAI", o žemiau rašomi kažkokie numeriai, sudaryti iš skritingo skaitmenų skaičiaus.

Pvz.:
http://www.pitlane.lt/vanagasracing/index.php?id=110
http://www.euroratas.lt/lt/kontaktai/krovininiam_transportui...
http://www.egzotika.lt/media/file/Kainos/Kormoran.pdf


verčiant tokį dalyką gali išeiti dar blogiau - niekam nebus aišku, kas čia. Na kraštutiniu atveju galiam susisiekti su Lietuvos padangų pardavėjais ir paklausti, kas tas CAI. Bet aš iš bėdos palikčiau taip kaip yra - CAI numeris.

Galbūt ponas Andriuškevičius ir teisus, sunku pasakyt. Bet jeigu rinkčiausi jo atsakymą, aš asmeniškai skliaustuose būtinai palikčiau tą CAI.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2009-01-22 17:47:45 GMT)
--------------------------------------------------

man abejonių kelia tai, kad CAI sunkiai susiderina su tuo Global Part Number, juolab kad ten tas GPN yra tik frazės dalis - Tread Pattern of Global Part Numbers.

Kadangi apie automobilius nieko neišmanau, prašau vertinti šiuos mano svarstymus tik kaip aklą spėjimą.

Aivaras Zilvinskas
Lithuania
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
Notes to answerer
Asker: Manau, jūs teisus.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Inga Jurkeviciute: sutinku su Aivaru, panašus atvejis su automobiliu http://www.proz.com/kudoz/english_to_lithuanian/automotive_c...
11 mins
  -> Ačiū, Inga.

neutral  Rytis Andriuškevičius: Aivarai, atsidaryk mano pateiktą nuorodą ir pamatysi, kad toliau tekste „Tread Pattern“ nesiejamas su „Global Part Numbers“. Aš radęs tekste CAI nelabai suprasčiau kas tai yra.
1 hr
  -> matau. Kadangi nesat automobilių specialistas, tai dėl to Jums tas CAI nieko ir nesako. Kaip ir man. Gal tuomet paaiškinkit, kas tas "visuotinis dalies numeris"? Man nuo šios frazės irgi nedaug paaiškėjo.

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
Jungtinis adreso identifikatorius (Combined Address Identification)


Explanation:
Visuotinė adreso identifikavimo sistema, pagal kurią nustatomi visuotiniai prekių numeriai.


    Reference: http://www.wipo.int/pctdb/en/wo.jsp?wo=2006131053&IA=CN20060...
Lukas_43
Specializes in field
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in category: 18

16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
cai
visuotinis dalies numeris (CAI)


Explanation:
Radau tokį tekstą:
You submitted illustrative literature of machinery on which these tires are used, the XHA Tread Pattern and other data from Michelin’s Earthmover data book. You are requesting a ruling for XLD D1 & D2 Tread Pattern of Global Part Numbers (CAI) 123671 & 123278; XLD L3 Tread Pattern of Global Part Numbers 123940 & 123059, and XLD SUPER L3 Tread Pattern Global Part Number 123188.
http://www.faqs.org/rulings/rulings2002NYH89795.html


--------------------------------------------------
Note added at 3 val. (2009-01-22 19:53:20 GMT)
--------------------------------------------------

CAI aišku reikia palikti, aš šio termino ir neišverčiau, tik galima būtų skaitytojui šiek tiek paaiškinti.

--------------------------------------------------
Note added at 6 val. (2009-01-22 22:41:36 GMT)
--------------------------------------------------

Galbūt tai paprasčiausias prekės numeris. Kadangi visuose pavyzdžiuose jis rašomas pradžioje, tai nelabai daugiau kas ir tiktų. Pavyzdys:
The details of these Michelin tyres are as follows:
Front: 225/45 ZR 18 (95Y) XL Pilot Sport PS2 * CAI 325452 (our part number)
Rear: 255/40 ZR 18 (99Y) XL Pilot Sport PS2 * CAI 940530 (our part number)
Todėl manyčiau, kad CAI palikti negalima, reikia paprasčiausiai rašyti prekės nr. ir viskas.
Šiame tinklalapyje detaliai aprašomos padangos ir nieko apie tai neužsimenama, tai CAI galėtų būti tik prekės nr.
http://www.padangospigiau.lt/Pub/default.aspx?Page=TyreDetai...


--------------------------------------------------
Note added at 6 val. (2009-01-22 23:00:59 GMT)
--------------------------------------------------

Galbūt prekės kodas

Rytis Andriuškevičius
Lithuania
Specializes in field
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in category: 22

1 day 7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
CAI- Carrying ability index
Apkrovos gebos indeksas


Explanation:
Radau kas tai yra CAI

Carrying ability index (CAI) - one or two numbers showing a load which a single or a double type car bear at speed cooresponding to a proper Speed category.

http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:2...

Apkrovos gebos indeksas – vienas ar du skaičiai, žymintys apkrovą, kurią padanga gali atlaikyti...




    Reference: http://www.neftegazexport.ru/english/tyres6.htm
Inga Jurkeviciute
Italy
Works in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 6
Grading comment
dėkui




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search