following behaviour

Lithuanian translation: sekimo / judėjimo / važiavimo vienas paskui kitą būdas

08:25 May 28, 2011
English to Lithuanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: following behaviour
Car following model is a microscopic simulation model of vehicular traffic, which describes the one-by-one following process of vehicles on the same lane. As a common traffic phenomenon, following behaviour is important in the micro-stufy of traffic.

Kas padetu isversti antra sakini?
_astra_
Lithuania
Lithuanian translation:sekimo / judėjimo / važiavimo vienas paskui kitą būdas
Explanation:
Žodžio „following“ esmę tiksliausiai atspindi lietuviškų žodžių junginys „vienas paskui kitą“. Žodį „elgsena“ siūlome naudoti tik tada, kai kalbama apie žmones (vairuotojus), o čia jam pakeisti tinka „būdas“ arba pobūdis. Toliau pateikiame net keturis lietuviškus pavyzdžius:

Sunkvežimiai automatiškai seks vienas paskui kitą / http://tinyurl.com/3ot5rwu

policijos automobiliai, važiavę vienas paskui kitą / http://tinyurl.com/3ox6ql6


--------------------------------------------------
Note added at 12 hrs (2011-05-28 20:38:08 GMT)
--------------------------------------------------

Visą sakinį reikėtų versti taip:
As a common traffic phenomenon, following behaviour is important in the micro-study of traffic. = Važiavimas / judėjimas vienas paskui kitą, kaip dažnas eismo reiškinys, yra svarbus atliekant kelių eismo mažos apimties tyrimą / mikrotyrimą.
Selected response from:

Eurotonas.com
Lithuania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5sekimo / judėjimo / važiavimo vienas paskui kitą būdas
Eurotonas.com
4šios savybės
RimasK
4elgsena važiuojant iš paskos (arba: sekant; važiuojant kolona)
Algis Masys
3važiavimas paskui (sekimas)
Gintautas Kaminskas


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
važiavimas paskui (sekimas)


Explanation:
As a common traffic phenomenon, following behaviour is important in the micro-study of traffic.

Važiavimas paskui (sekimas), kaip dažnas kelių eisenos reiškinys, yra svarbus kelių eisenos mikro-studijų subjektas.

Gintautas Kaminskas
Australia
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 12

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
elgsena važiuojant iš paskos (arba: sekant; važiuojant kolona)


Explanation:
Kiek suprantu, kalbama apie matematinį eismo srauto modeliavimą. Ir šiuo atveju tai - elgsena važiuojant iš paskos (arba: sekant; važiuojant kolona), kai automobiliai juda ne sinchroniškai, o bangos arba ratilų principu. Žr. nuorodas.


    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Newell%27s_Car_Following_Model
    Reference: http://www.easts.info/on-line/journal_06/1582.pdf
Algis Masys
Canada
Specializes in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 72

12 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
sekimo / judėjimo / važiavimo vienas paskui kitą būdas


Explanation:
Žodžio „following“ esmę tiksliausiai atspindi lietuviškų žodžių junginys „vienas paskui kitą“. Žodį „elgsena“ siūlome naudoti tik tada, kai kalbama apie žmones (vairuotojus), o čia jam pakeisti tinka „būdas“ arba pobūdis. Toliau pateikiame net keturis lietuviškus pavyzdžius:

Sunkvežimiai automatiškai seks vienas paskui kitą / http://tinyurl.com/3ot5rwu

policijos automobiliai, važiavę vienas paskui kitą / http://tinyurl.com/3ox6ql6


--------------------------------------------------
Note added at 12 hrs (2011-05-28 20:38:08 GMT)
--------------------------------------------------

Visą sakinį reikėtų versti taip:
As a common traffic phenomenon, following behaviour is important in the micro-study of traffic. = Važiavimas / judėjimas vienas paskui kitą, kaip dažnas eismo reiškinys, yra svarbus atliekant kelių eismo mažos apimties tyrimą / mikrotyrimą.


Example sentence(s):
  • važiavimo "vienas paskui kitą" problemos
  • leisti lenktynininkams važiuoti vienas paskui kitą

    Reference: http://www.kaunoaleja.lt/?action=news&news_id=16457
    Reference: http://tinyurl.com/3rrg8v6
Eurotonas.com
Lithuania
Specializes in field
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in category: 12

5 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
šios savybės


Explanation:
behaviour - funkcionavimas; savybės; režimas. galbūt kuris iš šių žodžių labiau tiktų pagal konteksta

RimasK
Lithuania
Specializes in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search