torque output

Lithuanian translation: sukimo momentas

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:torque output
Lithuanian translation:sukimo momentas
Entered by: Ugne Vitkute (X)

16:44 Jul 25, 2011
English to Lithuanian translations [PRO]
Automotive / Cars & Trucks / Cars
English term or phrase: torque output
It has 150 horsepower and a high torque output of 350Nm, which is available across a wide range of rpm.
Ugne Vitkute (X)
Lithuania
sukimo momentas
Explanation:
Paprasčiausiai torque, tik perteklinis angliškas žodelis pridėtas.
Selected response from:

Mindaugas Putelis
Lithuania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1sukimo momentas
Mindaugas Putelis
4sukimo momento galia
Gintautas Kaminskas


  

Answers


26 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
sukimo momentas


Explanation:
Paprasčiausiai torque, tik perteklinis angliškas žodelis pridėtas.

Example sentence(s):
Mindaugas Putelis
Lithuania
Specializes in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Gintautas Kaminskas: Gal geriau būtčiau pasiųlęs „sukimo momento našumas“ arba „sukimo momento pajėgumas“. Mano supratimu, skiriasi nuo paprasto sukimo momento tuo, kad 'output' reiškia potencialą, reiškia kokį sukimo momento lygį/dydį tas variklis gali/galėtų pasiekti.
5 hrs
  -> Na, tiesą sakant, tiesiog sukimo momentas jau reiškia maksimalų variklio sukimo momentą nurodant atitinkamą sūkių diapazoną. Lyg ir tas pats ...

agree  Algis Masys: Iš esmės taip, tik "output" gali būti panaudotas ir sąmoningai, ir reikšti "atiduodamąjį" sukimo momentą. Jei mechanizmas sudėtingas, tarpinis sukimo momentas gali būti ir didesnis, bet dėl energijos nuostolių tarpiniuose mechanizmuose jis mažėja.
13 hrs
  -> Na, taip, tik gamintojai paprastai pateikia vieną sukimo momentą ir nenurodo tarpinių, kad nebalamutintų naudotojo. Iš principo grynasis sukimo momentas ir jo įvertinimas kiekvienoje grandyje turėtų būti ganėtinai sudėtingas, palikime tai Jamesui May'ui:)

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sukimo momento galia


Explanation:
Žiūr. nuorodas.
http://www.toyota.lt/innovation/optimal-drive.aspx
http://www.festool.lt/artikel/artikel_weiterleiten.cfm?id=20...

Example sentence(s):
  • Dvigubo veleno blokas yra 11 % mažesnis ir turi 15 % mažiau sudedamųjų dalių nei 5 greičių blokas, tačiau jis turi aukštesnę sukimo momento galią.
  • Galingesnis, lengviau valdomas, patogesnis ir saugesnis - frezeris OF 2200 turi didžiausią sukimo momento galią, aukščiausią tikslumą ...

    Reference: http://www.toyota.lt/innovation/optimal-drive.aspx
    Reference: http://www.festool.lt/artikel/artikel_weiterleiten.cfm?id=20...
Gintautas Kaminskas
Australia
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 12




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search