prostate

Lithuanian translation: besidriekiantis

06:45 Mar 22, 2016
English to Lithuanian translations [PRO]
Science - Botany / Mentha
English term or phrase: prostate
Section Pulegium (mentha) - habit uniformly prostate to upright when flowering; stolons absent; leaves ovate to suborbicular, obtuse to cuneate leaf, entire to serrate, thin or revolute, smooth, petiolate
Irena R
Lithuanian translation:besidriekiantis
Explanation:
Ar negali būti taip, kad čia yra spelling mistake, ir turėtų būti "prostrate"?

Taškuotoji mėta yra besidriekiantis augalas, kuris žydėjimo metu išaugina stačius stiebus. Tuomet sakinys: habit uniformly *prostrate* to upright when flowering; būtų prasmingas. Augimo pobūdis - besidriekiantis augalas, žydėjimo metu augantis į viršų.

Prostrate - [Botany] growing along the ground.


Selected response from:

Inga Jokubauske
United Kingdom
Grading comment
Ačiū.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1besidriekiantis
Inga Jokubauske
4 +1kyšoti (čia)
Loreta Alechnaviciute Hoffmann


  

Answers


41 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
kyšoti (čia)


Explanation:
norima pasakyti, kad žydintys žiedynai tolygiai kyšo (stiebiasi) virš lapijos


    Reference: http://www.reherb.eu/sites/default/files/styles/flexslider_f...
Loreta Alechnaviciute Hoffmann
Lithuania
Works in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Rita Vaicekonyte
37 mins

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
besidriekiantis


Explanation:
Ar negali būti taip, kad čia yra spelling mistake, ir turėtų būti "prostrate"?

Taškuotoji mėta yra besidriekiantis augalas, kuris žydėjimo metu išaugina stačius stiebus. Tuomet sakinys: habit uniformly *prostrate* to upright when flowering; būtų prasmingas. Augimo pobūdis - besidriekiantis augalas, žydėjimo metu augantis į viršų.

Prostrate - [Botany] growing along the ground.




Example sentence(s):
  • Mentha pulegium / Mėta Taškuotoji mėta... Ši besidriekianti rūšis, augina stačius stiebus, kurių šakos besiliesdamos su žeme, greitai įsišaknydina.

    Reference: http://www.daugiametes.lt/index2.php?page=shop.product_detai...
Inga Jokubauske
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 7
Grading comment
Ačiū.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ona Stankevičiūtė: Sutinku, čia tikrai korektūros klaida. Tik siūlau nevartoti "augimo pobūdis", o tiesiog "Stiebai besidriekiantys, žydėjimo metu kylantys." Žr. identiškų pavyzdžių čia: http://www.botanikos-sodas.vu.lt/puslapiai/augalų-gentys/sau...
7 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search